TERKUJAT TERKEJUT

oish....korg ade bc paper x ari nih??? terkejut aku bc berita ni.......Maut berebut siaran TV
sbb dlu aku sllu gak la berebut remote control ngan msuh2 ketat adik2 aku....tp ALHAMDULILLAH stakat nih xde ag la kjdian berdarah tmbuk mnumbuk...kami juz mlot je la akn mencarot mnyumpah seranah like "budush, bengong" and etc....huhuhu
NAUZUBILLAH....mntk2 la djauhkn smua tuh. 
tp skang tv kt umah tuh da xbrape nk laku sbb kt umah da ade STREAMYX.....so smua berebut nk gne internet plk....but now since aku da gne brokben, xde la nk rebut2 lg dh ngan dorg..tinggl 2 ekor org tuh je la berebut.... edi n mira.....
tp kn, tp kan.......kalo dorg tgh gne tenet, aku biase akan ckp gni je "eh aku plk nk gne tenet tuh"...uishh dan2 tuh dorg pass kt aku. ok tipu......hehehe
xla..kire dorg xkn bia aku tggu lame r. cam dorg cpt2 r bg aku...aku cam rimau betina xsdr dri   taw kt umah. hehehe
even laptop aku nih, dorg xkn ske2 ati gne...akn ckp dlu. kalo aku xde kt umah, dorg sms r..
bkn kate kdekut ke ape, tp nk suh dorg bertanggungjwb sket. brg org tlg jgn gne ske2 hati. mntk izin dlu.....bgus x aku?? DUSHHH tmbuk dri sendri sbb perahsang bgus sgt...


kakak misali,

No comments: