clomid plak~~

hai....sambung balik entry lepas...

after 3 cycles makan DUPHASTON..
alhamdulillah, period memang datang on time.

sebelum raya hari tu,
ade appointment ag ngan pakar...
die tgk result darah ari ke 2 n 21..
doktor kate telur aku kecik...saiz kecik.
 so kali ni dia bagi makan ubat CLOMID plak...
makan hari ke 2-6..
atau nama penuh pil tu CLOMIPHENE CITRATE 
untuk merangsang telur tu membesar.
doktor suruh makan sebiji sehari dulu,
den hari ke 21 next period ambil darah lagi untuk tgk saiz telur tu ok ke x...
kalau x ok, dia kate try mkn 2 biji plak.

n aku still lagi volunteer nk teruskan duphaston tu..doktor ok je aku nk truskan.
suppose mkn 3 cycle je..
tp aku sndri nak sbb aku xyakin lg ngan period aku.
aku takut still xteratur walau doktor kate suppose dh teratur. huhu 

korang doakan aku ye? tq~~








No comments: