iui- 3rd time


salam n hai semua...

adehhhh makin pemalas plak rasa nk mengupdate blog.
entry HONG KONG, xupdate pon lagi. kuikui
tapiiii sebab blog la aku boleh rewind iui 1st aku. 
seriuslyyy lupe bile buat. hahaha

iolsss belum pregnent lagi.. T_T
cycle ni, which is aku rasa dlm miggu depan kot,
aku akan buat iui keTIGA...

ye dah 2 kali buat but still failed.
ALLAH sebaik2 perancang...aku juz usaha je.

ni pengalaman iui pertama.

utk kali kedua (buat pada 07/05/2015) n ketiga, aku dah xdiberi clomid but terus cucuk GONAL-F 75mg kat perot.
cucuk utk day 2-telur besar. 
macam iui kali kedua haritu, telur aku plg besar 25X20.
 hari2 g spital (dewan bersalin) setiap pagi utk cucuk.
kalao wiken, doktor peribadi i lah yg mnyucuk. (read: incik suami)

haritu die marah kt aku, 
so die balas dendam dengan cara die tekan kuat2 smpai aku jerit "sakitttttnye".
den dia gelak2 pastu ckap mmg sengaja buat. pfttttttttttt

maafler xde gambor nk attach. 
sejok pkai phone lain ni, die xleh nk bluetooth terus ke laptop. ayyoooo 
jadi ler entry mengomel xbgambor. :(

korang kalau ade nak tanye aku pape,
emel je pon xpe..
kalau komen, aku xtahu knape komen aku xkluo kt ruangan komen tu walau dh approve. T_T
nah emel: iqa_atie89@yahoo.com
n kt tepi sidebar kiri blog ni, aku dah link kan ngan entry aku yg lepas2 spjg aku ber TTC.

sekian utk entry ni :)
 




No comments: