Prestasi cemerlang lepas kahwin...

pg td bangun2 tdo, mndi sgale, bkk kosmo online. pastu terbc berita psl nih....prestasi cemerlang lepas kawin. yg pempuan dpt 3.6 lbey...yg laki nye 3.2 lbey...dua2 from utm JB...diploma kejuruteraan elektronik. berita selanjutnye sila bc sndri d sni. Prestasi cemerlang lepas kahwin...

hmmmm da bnyk kali bc berita gni....so mama, sila izinkan anakmu ini berkahwin skang juge!!! tbe3 DUSHHHHH mak aku pelangkung aku ngan btg penyapu..huhuhu
sbnrnye da rzeki dia...nk wt cmne. ade je yg kawin ms bljr tp makin mnurun ade r. mane x nye, kalo da mgandung sem tuh n nk terberanak plk ms exam?? xkn  nk jwb exam dlm labour room kot?? dah kne extend plak.....eleh...ckp je la pdhal ko jeles kn atie??? kn3...
dlu2 sllu berangan bile da kawin kalo bleh nk duk jauh2 ngan husben..gile gtal aku mkir thp tuh. hua3
dgn alasan jmpe hjung2 mggu, xde la bosan sgt...nk se hidup ko mati2 sorg je la bersame lame kot....xkn la bile da bosan, ermmm i nk bercerai la. i da bosan ngan u...i nk cri org len plak....da la aku jnis cpt bosan ngan ssuatu...gile bnyk suami aku nnty. huish.....NAUZUBILLAH....smpang malaikat 44.
tp bile da bsr nih, sbnrnye x elok duk jauh2 ngan suami...yer la, tanggungjwb kite sbgai isteri nk suh pmpuan mne wat?? ala....smggu skali ko bsuh la baju die siap2...ko iron la siap2....oooo bab baju ko nmpk...abes mkn, tmpt tdo die sape nk uruskan??? tp kalo dah tpakse n keadaan xmngizinkan nk wat cmne kn.......terpkse lah...............oishhhhh aku da mcm org tua. mandai ckp psl kawin. eeee getik gile!!! huhuhu
ko da nk kawin ke atie?? aku da kawin la. korg xtaw ke?? 



dlm mmpi saje...ngeh3 gmbr ats dan ats adelah sesi menggedik ms spupu aku kawin laaaa~~~~
huh...idok le aku kwin awl2. aku nk enjoy lu puas2....lgpon aku ade lg 2 adik nk kne tanggung nih. cewahhhh seorg kakak yg betanggungjwb x  aku??? ok take note ye sape2 yg ade abg bujang, ank bujang....atie sgt bgus utk di buat menantu hantu.. :p

oi3...mak aku da sound siap2. ma nk rm1000 sbln bile kakak da kje nnty.....nk mati kejong aku dgr..rm1000??? mne aku nk korek wei....ade gula tebu sugar daddy yg ksong lg x? sy nk apply...nk yg muda lg hensem bergaye sje ye...yg tua2 kerepot da nk mati i xnk....mati la kalo OPPA bc nih. peaceee :)

k r....nk smbung bc berita len plak. taaaa





No comments: