CROCS KREK

korg pnh dpt x email or FB or pape je la info psl nih satu ketika dulu??

 

ala psl lmbang CROCS yg katenye menyerupai kalimah ALLAH tuh la.....
xpnh tahu??? ketinggalan zaman + katak dlm gua btol la korg nih... haa meh sni aku nk bgtaw.
aku pnh dpt email dr sape ntah ckp jgn pkai or beli kasut CROCS ni sbb ianye adelah slh satu propaganda org yahudi nk mnyesatkn org islam....
tp aku beli gak...hehehehe oi3...aku beli dlu bru dpt email k!!!
aku beli ksut yg cam kt bwh nih...



ok tipu........aku beli yg kt bwh ni la.. :p
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
tadaaaaaaaa....aku beli HANALEI. cntik x? cntik x??


 ok2....tjuan entry ni bkn nk tnjuk HANALEI aku tuh....nih nk gtaw korg, xpon sbnrnye. tu cme imaginasi korg yg lbey psl kalimah tuh. xcaye kt aku???
ni haa....smlm aku bkk FB ust.ZAHARUDDIN. terbace la psl nih....
soklan:
salam..ustaz..baru-baru ni heboh orang bercerita pasal logo kasut crocs yang menyerupai kalimah ALLAH...ada pihak yang percaya dan ada juga pihak yang tidak percaya dan cuba menegakkanya...di sini saya attach kan sekali gambar tersebut...apa pandangan ustaz berkenaan isu ini...

jwpn:
salam, no issue pada pandangan saya, krn ia bukan kalimah Allah dan tak serupa pun. kecuali bagi imaginasi melampau . Imaginasi sebegitu tidak diajar oleh Islam.

sumber: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1227134173140&set=o.226669856575 

kesimpulan: jom g beli CROCS rmai2 jom~~~~ :p

share ilmu,


No comments: