sangat buat2 bz...

sory ye...aku bru perasan smlm aku xde wat entry langsug kn?? uish2......musti kamu smua tertunggu2 kan?? hahaha bajet ade org bace blog ko nih atie oiii!!! SEDAR LA DIRI ko tuh sket.......*nangis*

kelas da abes.....ni kira minggu study week r nih. ms aku tgh taip entry nih, kt lua tuh hjan renyai2....sedapppppp je aku duk lam cangkerang. siput babikah ko atie?? oiii3 mlut tu.......xsyg nmpk?? cangkerang aku slimut daaa......

kate je mggu study week...tp isnin kne hantar 1 assgmen MATLAB.....ape tuh atie?? kuih ke?? aaahhh kuih yg dbalut ngan daun pisang....slase plak kena present computer system...adeih la.....rabu plak nk tdo puas2..PANGGGG tmpr dri sndri sbb xsdr dri. oi atie, bnyk lg ko xstudy!!!! huwaaaaaaaa nih rs nk kawin laaaaaa nih jgk nih...

k la...nk p smbung tdo wat report sket. tata

p/s: nih namenye entry yg xde idea tp nk update jgk. nsib la...sape suh korg bc. lalalala~~~~


No comments: