hadiah birthday yg ke 22..

smalam ms tgh joging tdo dgn nyenyak, boleh aku mkn mmpi dpt adiah jam...apekah ini 1 petanda aku akn mati dpt adiah jam thn dpn??? owh...kalo btol, sile bg aku jam yg mhl2 ye..jam psr mlm murah aku xnk...lalalalala PANGGGGG tmpr dri sndri sbb eksyen sgt nk jam mhl2 sje....

ok berbalik pd cte mmpi smlm...cmne aku ley mmpi sbgitu?? bgini criternye....pd satu hari
time:  blk kls DSP [isnin]
cuaca: pns terik bpeluh smpai bsh ketiak
situasi: ats mto,tgh jln...

tbe2 jam aku pkai tbuka dgn sndri...aku pkai jam besi. jadi bile terbuka xkn jtuh dtimpa tangga ke bwh la.
aku: haish...jam nih da "loose" plak. asik terbke sndri je..
mekna: nk jam baru la tuh..

aku: sem dpn r....eh tp bernas gak idea ko tuh. dpt adiah bufday jam best jgk...jam swatch. uishhh mhl kot...ko bg r aku adiah jam thn dpn..
mekna: aku bg yg rm10 je.
aku: pkai skali je da ptus na.....
dan perbualan terhenti di situ sje sbb jtuh longkang da smpai kafe daaa....

nk jd citernye, mlm tuh aku tdo mmpi dpt jam. (gile kn aku?? siap msk mmpi ag....) tp....aku xnk jam mcm aku mmpi tuh!!!!!!!! aku xnk jam mcm tuh!!!!!!! XNK!!!!! 
knape ko xnk atie??? td nk adiah jam sgt....
korg nk tahu knape aku xnk???

ade ptt aku mmpi dpt jam dinding yg di ikat ngan tali rafia utk dpkai d pergelangan tgn!!! huwaaaaaaaa sgt scarrry mmpi itu.
td sje r aku bkk lman web swatch...uishhhh mnitik air liur ske aku tgk jam2 d situ. lawa......dlm bnyk2, aku berkenan yg nih,.....

cntikkn kaler dia??



                                                  
 aku xtaw hrge die bpe...kalo aku taw, ley aku kmpul duit berangan utk mndptknnye....huhuhu nnty klo g QB, nk survey r kt SWATCH bpe hrge.....



tp wlopon ianye dah "loose" aku still syg ag jam nih......da 5 thn berjasa kt aku...iluvu jam......

                               
 
conclusion: pkai aje la jam bruk ko tuh atie.....



yg nk jam mhal baru,

No comments: