nasib ler labu....

korg minat SEJARAH x??
aku dr sekolah lg, kalo bab kne bace2 ni mmg fail hbes!!!! sbb tuh SEJARAH SPM aku dpt B4. lalalala~~~~~
uish...aku bsyukur gila babi dpt B4. aku ingtkn xcredit dh...mmg gile2 aku xley nk trime subjek tuh. knape eh??
aku pon xtaw knape...tp aku rs sbb aku kn xmsuk drjah 4..trus drjah 5....ade kne mngena ke atie oii??? entah..hahaha
sbbnye  cam smua bnde nk kne kjar time drjah 5 tuh. smua tuh mksd aku yg bkaitan ngan UPSR. so cikgu cam tkan kt 5 subjek tuh je. subjek2 lain mcm KAJIAN TEMPATAN, KEMAHIRAN HIDUP, MUZIK n PENDIDIKAN ISLAM...ckgu cam xkesah sgt. msuk drjah 6, mkin la cikgu mcm mlupakan subjek2 xpenting tuh. hasilnye dpt la 4A 1B UPSR aku....jd la tuh. huhuhu serius aku xreti weiii SEJARAH tuh....
td bc paper, dorg nk jadikan SEJARAH tuh subjek wajib dr tahap 1 sekolah rendah lg. thap 1 tuh kategori darjah 1 smpai drjah 3 la ye anak2....nsib la korang. kecik2 da kne bljr bnyk2...hihihihi i like~~~~ lgpon btol jgk. terap kn dr drjah 1. mudah kot nnty dorg nk fhm....wahhhh aku da ley kje kt kementerian pelajaran...ade x kerja ksong kt situ?? ambil la sy....sure hncor sistem pendidikan malaysia aku kerjakn. muahahahah
nih aku amik sket psl berita tuh....slebihnye korg bc la sendri. bwk2 la bc paper ye kwn2 smua...hihihi

Pengenalan subjek Sejarah kepada murid tahun satu sebagai mata pelajaran teras di bawah Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR) mulai 2014, bakal menggunakan pendekatan menyeronokkan bagi memberi lebih kefahaman dan penghayatan terhadap sejarah negara.

sumber: SUBJEK SEJARAH LEBIH SERONOK


pencinta wanita negara,


No comments: