T_T :(

salam n hai.....
 mood raya lagi ke korang??
 aku tahun nih beraya 2 hari sajeee.

datin seri mama dah masuk keje raya ke 3...huuu
memang kalau tengok mcm apa kaitan raya 2 hari saje ngan datin seri mama kan?

kaitannya is, datin seri pakai kete bawak g keje. so iolsss is patah kaki. xde kenderaan nak berjalan. ni suppose hari ni ade mak cik wat open ouse..xleh gak nk g. nak tumpang sedare2, masing2 da pnuh. nak ajk yg xde kne mgena, kang kate kite amik ksmpatan kt dia. ye la...nk jumpe sedara mara kite, tp ajk dia kann. so duk je la mngeram kat umah...huuu xape la. nasib bdn....

lately nih hati selalu aje rs macam di siat2...ewahhh ayt xleh bla. siat2 katenye...mata nih asik produce air mataaaa je. xtahu mana pergi atie yg kuat dlu...yg susahhhhhhh gileee nk mnangis. tell sumone, dia kate maybe aku da bnyk sgtttt mngalah, bnyk sgt korban-mengorban even xraya haji lagi. huhu

mane xmngalah, kite nk mcm gni, org trus bunyik yg ala2 negatif....fine. mengalahh je la. xape la hati ni rs siat2 mcm kne gilis lori pon..

idaman kite dr dlu ag nk mcm gtu, dah org komen xmmbina. tingglkan je la idaman tu....komen je xpe. ni siap ngan ayat sarkastic.

aku ni pon asik la di suruh bersabar, mngalah...ye aku je la yg kne sabar, mengalah. yg other side, bia la lemak naik kepala pon....

kdg2 rasa, aku ni dah xperiang, xhappy go lucky mcm dlu pon ade. bayangkan eh, aku duk saje2,bile kenang balik, aku boleh mnanges. ya allah tersiksa nye rs....salah langkah ke aku?

kerja ponnn bila la nk datang ni. da dtg tapi aku yg tolak. knon nak berkorban, sudahnye hari2 mkn hati pastu mnyesal tak sudah. padan muke aku! ayt nk sedapkn hati, xpe la xde rezekii. uhukkk saving da mnyusut gile dh tu. saving plak kalo beribu xpe...ni ciput cenonet je haa..last la nih nk kuakan buat blnje hntrn tunang. sobs2 ase nye kalo boleh tinggal seposen dlm tu, aku la tuh org pertama tinggalkan baki dlm account bnyk tu. tengok balance dlm buku bank pon da mnangis, aku rs ade yg esak2 nges kt kuanter tu nnti time nk kuokan..tskkk

need a holiday?? holidayyy la sgt kalo dlm purse ade 20sen je kan. huuu arghhhhh rndu nye time dulu2! nk g KL? ok jom! nk g perda, queensbay? siap skang! xkaya gak dlu2 pon, tapi..............haih. xbaik cmgitu atie.

dear my self, jgn nk compare dulu ngan skang as u made your own decision. no one paksa u to choose what have u choose rite now. pls...pls...pls be happy mcm dulu2. haish....

korang yg da lame bc blog ni pun mesti da bosan kan? kalau xmarah, emosi, entry sedih2 plak. nk wat cmane, mmg tu je life aku skang. hukhuk




tengah karang entry ni pun, boleh mnangis. haihh la atie!




 
 

No comments: