mumblinggggsss

salam n haiii korang.... 

dah berape hari ek aku xupdate blog??? 
cukup x sebulan? hewhewhew 

aku ari ni da start mengajar balik....
mcm biasa jadi cikgu ganti. tu je la yg mampu kan. sobss 
hari ni start, straight sampai end of sesi persekolahan utk tahun 2013 nih. kali nih kena ngajar subjek sains lower form.
yang menjadi masalah problemnya is, 
aku kena ngajar form 3. 
weiiiii, dorang lagi sebulan kot nk exam PMR... 
elok la tuh. cikgu pon lagi sebulan nk kawen. ok tipu je!!
memang skang dorang da start ulangkaji, 
 which is aku is sangat verii the suka kerna xpyah tulis bnyak2 dlm buku persediaan mengajar tu. hihihi
 dasar cikgu pemalas mmg cmgni.
 tapi the problem is, hoiii aku kena khatam silibus sains form1-3 sekaligus dalam masa terdekat nih.
 huiiiii ini macam kalu,mnum air rebusan buku pon xkan mampu kalo cmgni. dush!!

preparation kawen? uhhhhh kelautt!
 sempat la sebelum mengajar ritu send borang permohonan nikah kat pejabat agama. 
sempat jugak la g bridal check sua incik tunang (ade mslh sket ritu). 

ehhhh incik tunang katenye!! hewhew 
slalu kalo sembang2 ngan sepupu aku, mesti tbabas "pakwe k.tie..." nanty spupu aku mesti tgur, "tunang la k.tie..tunang!
der....susah dapat spupu prihatin camni! 
xbolehhh aku nak feeling2 bujang tratang2. haishhhh 

 sebut pasal incik tunang, pagi tadi first day g sekolah datin seri mama yg hantar. incik tunang amik time balik...
gile nikmatttt je rasa ade driver amik hntar. bahahahah  
tadi pon bersemangat lebih g sekolah sebab pakai handbeg baru. hihihi incik tunang yg kasi. op kos kasi duit, haku beli sendri. kalau die beli agaknye, mampuihhh beli beg guni je kot. 
 esok? 
dah xbersemangat la nampaknye. sebab kena drive sndri. huhu
tapi xpe...
next other week pon bsemangat jugak nak g sekolah sebab ade 'toyss' baru...hihihi incik tunang settlekn from a to z. i love u incik tunang!

ok dah...nk g sambung study.
nasib la korang baca entry merapuu nih. hihihi

entry bertunang???
 aci x aku gabung sekali je nanty ngan entry aku dah konvo which is insyaallah early october atau lepas aku dah berelar puan je baru aku update. baahahahaha xsempat nak watermark gambarrrrrrrr. ade sape2 nk tolong x???


suke merapu2,

No comments: