celebration of mama bufday!!

haiiiiiii..... eh salam jumaat. huhu

hari nih da 30hb. 
semalam 29hb 8 2013 bufday datin seri mama yg ke 50. 
phewwww tua dah mak aku. 
tp siannnnn xde cucu lagi. thn depan k ma?? bahahahah 
pangggg tampaqq sekali pp atie. gataiiiii merenyam sgt nmpk!!

 so semalam, decide la nak g mkn kt kfc..adik2 pon sume ade kt umah. cantik ler tew..
 ajak incik tunang n 2 ketoi spupu aku. yah n ika...alasan ajak incik tunang, sebab nk suh die blnje. kahkahkah ok tipu je...mmg aku nk byar, tapi dah die cakap xpyh. phewwww aku offer sekali je. kanggg kalo bkerasss gak aku nk byr, rugiiii aku. hihihi
 ajk 2 ketoi spupu aku tu pon sbb kire sekali blnje sbb 2 ketoi ni bnyk tlg ms tunang ritu..

 n aku ade order pavlova gak. saje mls nk order kek. muakkkk dh mkn kek. kek yg bertunang ritu, elokkkk je tersadai dlm peti aisss tu ha. umah ni kalo hari sekolah, tggal berape ketoi sgt je pon bilangan mnusianya. 

 sebelum g tu, saje usik datin seri mama cakap nk suh die byr. huhu n die percayaaa je.  siap bsing2, abes la duit ma. pdhal korang yg ajak. ma nk belanje bnda lain. hewhew 
 eleh kdekuitttt taik idung masin toi ma ni. pdhal nex week dpt duit kwsppp kan ma???? *bertandukkkk ats kepala*

 ok jum tengok itu gegambar wlpn cume bberapa keping. sbb aku mlssss nk waterbag mark gmbr bnyk2.
 gegambar x susun ikot turutannn rupenye. uh lantakkk la ye...
asal ade mukeee aku gojess. lalala

 mira n yah....gmbr amik nk 360 aje.

 incik tunang labur 2 bucket ayam yg ade 6 ketoi 1 bucket.
 tq darlingggg. love u muah!

 soon to be a family. insyaallah

 kwan aku si yaya tuh cakap,
muka incik tunang mcm muka ADi FASHLA
 oh my!!! ko buteee ke ape ya??
 jauhh panggang dari api kot!

 ini mcm kalu incik tunang tu tahu si yaya ckp gtu,
 mampuihhhh la cair taik tlinge aku duk dgr die duk ulang2
 perasan yg dia tu hensem. dushhhh!!

 aku bergambar ngan ADI FASHLA. ko mampu???
 puiiii!! sebab yaya ckp cmgtu, terpaksaaa la aku ttup muka mamat nih. kangg jap lg, tenggelam plak aku yg gorjesss.
 nampk x beg merah baru kite tu??? *alih topik*

soriii ye bang. abg xckup syarat ag nk menjelma kt blog nih. hewhew

 last but not least, gmbr bufday girl tgh potong pavlova.
 eh umur 50 dah tua kertu pon girl kah???
xpe bg cannnn.

 awek adik aku yg laki tu,
 eh da name pon awek kan. mesti la adik aku yg laki punye. bahaha

awek adik aku siap sms datin seri mama wish happy birthday mak cik yg ke 48. derrrr, kok ye pn nk bodek mak mertua, xyah la muda kan umur mak aku...eh yg aku emosi ni knape??? huhu
 adiah, kite orang bertiga juz bagi hanger tudung yg ade klip2 tu je. kbetulan ritu dia nk sangat hanger cmgtu, aku online n terusss assume tu adiah bufday je la. hihihi dasar kdekuitt taik idung masin nye anak2!!
 happy birthday ma....semoga di murahkan rezeki, di kurniakan kesihatan yang baik. we love u!


No comments: