doakan aku!

salam and hai korang....

entry lepas kemain la mengadu bila nk dapat kerja kan??
 alhamdulillah ALLAH tu maha mendengar. ada la company panggil interview. cehhh interview je kot atie. hewhew x2 bukan tu yg nk cite, nk cite kekalutan dan kegusaran hati nih.

hati ni sedikit ralat, iolsss langsung xde masa nk wat revision nih. huwaaaaaa dah lah tengah kalut prepare nk bertunang ni. knon nk DIY pelaminnn or more tu tmpat sarung cncin....being mnusia yg xcreative, aku rasa gileeee hodoh tirai yang aku da buat tu. kalo kata xjadi nak pasang tirai, mampuihhh aku kne mrh satg. dinding datin seri mama dah paku siap2. bukan dinding kayu...dnding simen tuuuu.

kenapa awal sangat buat? sebab nye adik laki aku rabu dah nak balik poli. terpaksaaa la buat cepat2. adehhh

yang company tu plak, kol 3 lebih emel, 20mnit pastu kol, n terus suh wat decision bfore 5 ptg. hadoih!!! dah la tu, aku mntk interview next week, dia kate xboleh. so skang nih aku take it or leave it je. huwaaaaaa pilihan yang xserupa pilihan pon dorang bagi. kalau dah kelam kelibut gni, satu hapeeee pon xleh nk buat. sumeoneee plsss tnang kan hati i yang gusarr nih.

bile da decide nak g, xtahu pulak nk drive ke nk naik bas. semua pon ade pro n kontra. da la teviewnye pagi buta. haishhhhhh

lagi satu mslh plg besar,aku dah 2 tahun tinggal all term engineering. chance nak memalukan diri time teview sangat la tinggi. huwaaaaaaaa

 korang doakan iolssss xmemalukan dri sendri time teview, eh time btunang tu pon. wuwuwu.
 nak kne selongkar notes dlm kotak bawah katil. ntah ade ke idokkk. phewwww bai korang!



No comments: