sindrom bride to be?

salam n hai korang.... 
 aik atie, kata bz? hihihi
 saje la ade masa free nih...
skang kn mudah. da xyah2 on lappy nk update belog.
tp blog mu terupdate sebulan skali jugak! hewhew
 eh korang, nk mengaduuuu nih...uhuk3
aku kan sjak 3 4 menjak ni kan,
 asikkkk nk mkn je keje. 
 xkira sianggg malam masalahnya!

korang imegine eh,
 last week rabu, tghari tu aku da mkn nasi,
 khamis tu, tghari aku mkn lagi nasi kt umah ngan incik tunang.
datin seri ade kt umahhhh k masa tu..
 jgn  fikir bukan...bukan. no..no..no

ok sambung, lepas mkn nasi tu, makan pulat pulut duriann....
 malam tuh, sekali lagiiiii aku mkn nasi.
 esok tu which is jumaat, mkn pulakkkkk nasi siap bertambah2 ok.

huwaaaaaaaaa orang nak kahwin siap jaga badan kemain.
aku, siappp makan bertambah2 okeh!!
 mati la cmgni.....sindrom bride to be ke???
 dhla dengan ulcer penuh dlm mlut bak cndawan tumbuh selepas hujan. *yucksss*

serius ini bukan aku....
 sebab aku biasenye, xmakan nasi 2,3 hari pon xpe.
 ni x.....xmkn nasi sehari pon da menggelupur.
 hari ni selamat 2x kali nasi masuk dlm perot ni ha.
 satu breaksfast pagi td,
 satu pinggan ag, pukul 4,30 td.
 n aku suspek mlm ni aku mkn plak kottttt. *stressss*
 
 cmane ntah nak buat ni...
 aku xlapar....tp aku rs nak makan.
 owh plissss jgn bg aku option dgn bpuasa...
 aku surrender awl2 aku xmmpu time2 sekolah ni.
 bukan xmmpu ape, aku xmmpu kalo xmnum air.
 nak2 lagi bile habes kelas ngan kelas blkg2 tu haaaa.
 nak tercabut anak tekak ni mnjerit.......
 haish...jin aprit mane la yg masukk dlm bdn aku ni ha.....sobs
 
 




No comments: