rubber stamp for wedding

haiiiii...eh bulan2 pose nih, bawa2 la sopang sket atiee oi!!
okeh2....assalamualaikum semua *sambil senyum2, dduk bsimpuh*

akhirnye duk dilema, dilema nak wat ke x rubber stamp tuh, 
akhirnye nekad buat jgk...
buat kat dungun, harga rm15 siap keesokkan hari nya. 
agak mahal bagi aku yg kdekuit haji bakhil nih kan....
ehh aku buat yg getah biase tu je. yg xde ink...
so nnty kena guna stamp pad la.

 pastu kdai tu wat kerawang yg ats bwah tu bg aku crowded sgt. da mcm kel*ing aku rase...
bila tunjuk kat mr.hubby to be, dia cakap ok jek. 
uhhh mentang2 la dulu die belajar kat india, tgk kerawang yg crowded cam kel*ng tu pon bleh cakap ok jek. pftttttt xpee....aku faham. 
tempat jauh lg di kenang, inikan pulak tempat belajar plus bercinta kn???? mihmih
naseb la kulit tu cerah skit nk banding ngan aku ni haaa...da macam ape je gelapnya. 

arituh minum gak AURAWHITE...xsampai stengah pon, aku stop. 
sebab nya, aku minum AW tuh, aku xtahu kenape sbelah kiri aku asyik kebas2 je.
 satu badan okeh??? erkkk except kepale ngan perot. 
kang tgh duk saje2, tibe2 je kebas tangan, pastu tbe2 je montot kebas...
belah kiri je pulak tuh.serius aku xtipu!
bile cite kat mr.hubby to be, erkkk tapi aku xcakap la aku mkn menatang tuh.  
knon2 nnti nk die tgur la aku dah putih putih melati ali baba melepak bak puteri salju. pfttttt!

aku juz mngadu domba sambil merengek manja mcm baby baik korang jangan imegine kalau xnak muntah darah  ckap asik kebas2 je belah kiri ni.....
die plak cakap kt aku, "belah kiri tu jantung taw. haaa elok2 nanti xpasal abg mduda awl. tp xpe abg suke je. ok 2 ayt last aku reka je...ngehngeh"
aku dengar je libat2 kn jantung, terus aku stop....n aku xtahu la kbetulan ke ape, mmg dah xkebas pon after 2,3 hari stop. adehhhhhhh, malangnya la ngan supplemen2 nih. (read: entry2 lepas)
aku cuma boleh telan VCO EVERLYNN tu je buat masa nih.

eh td citer pasal rubber stamp kn??? hihihi jauh melencong. 
biase la tuh...even tv3 pon iklan melambak3.
korang kalau tengok nih, sokong aku taw??? cakap crowded mcm kel*ng jgk k??. 
ini adalah paksaan!! hewhewhew

hehhh, nama sorang2 bukan main panjang lebar lg!
crowded kn???? hah x??? ok sentap! 
xnk tnjuk gambar dh len kali. T___T
aku nak yang simple2 je....kerawang bnyk2 mcmtu, 
bila aku cop, kadang2 ade yg xmenjadi.

aku kalo cop xjd, terus letak asing...yg comot2, xberape nk jadik, bg kat mama je.
 bia die bg kt kwn2 die. hakhakahak
yang elok2, comel2 mcm aku, aku nk bg kt kawan2 aku. hihihihi

bila da wat banyak2 camni, eh cantik la plak... :p

but being mnusia yg tgn xbedong masa kecik2 dlu, 
ade la jgk satu dua keping over buruk...huhuhu
eeeehhh xbuang...like i mention above, 
simpan bg kt kwn2 mama nnti. hikhik

korang rotate sendri la yek??? hehehe

penuh dengan khusyuk, teliti mleleh2 air liur aku cop nk suh center taw.
xterlalu bawah, xterlalu atas...phewwwwww
serius menguji kesabaran...
tapi bila dah buat banyak2, seronok la plk..
100 keping da siap dalam masa 1 jam sambil main2...
ada baki 400 keping ag. lambat lagi punnnn majlis nya.
buat 5 kping sehari pon sempat asenye...
tapi kad tu xlipat pon ag...means xmasukkan dalam envelope pon lg. 
juz cop mohor je kat sampul tu.

membazirrr je wat2 rubber stamp atie oi....
ishhh mane ade. lepas ni korang guna la cop kat angpaw raya ke,
cop kad raya ke...or cop je la kata ats tgn tetamu datang umah pon boleh!!
buat ala2 masuk fun fair gitu~~ tskkkk

heh, mr.hubby to be ritu, aku nk tunjuk la rubber stamp aku buat tu,
sekali die nk tnjukkkkkkk jugakkk dia pon ade. 
bersungguh hokeyyy kuokan dari poket seluar dia. 
pftttttt layankan aje ler. =.='



owhhh harga stamp pad, aku xtahu. huhuhu
sebab aku pakai mama punya die bawak balik dr opisss...


love,
 
 klik untuk detail lebih lanjut~~~
 

No comments: