getting married?? part 2

hai korang.....

amboihhhh dah baca announcement
 aku dah nak bersalin bernikah insyaallah (read: getting married)
ramai pulakkkk pm kt fb nak sponsor tanya bermacam2 soalan ye. hihihi
meh ler nk jawab.......nih antara nya je lah yek.

1- bila tunang nya??? xtahu pon.
X...X...X iolsss belum bertunang lagi syg2 sekalian.
ade lagi ke datin2 yang cari calon menntu???
boleh la datang minang saya. panggggg sekali!

insyaallah lepas raya ni bertunang...
"eeee membazir je tunang2 bagai. dahla selang masa xlame..."

kata-kata hikmahh yang mcmni la buatttt aku hangin taw! huhuhu
eh duit aku ke duit korang ni???? hahaha
xla.....nanti kalau tibe2 mnikah, orang pelik plak. 
"dia nih ada pape ke tibe2 je mnikah"
lagi pon, tunang aku xwat besar2...sedara mara je...
pelamin pon yilekkkk....
photogg pon nan ado...snap pkai hp kamera sudah.
pstttt baju pon pinjam baju nikah spupu aku taw! hihihihi ok yg nih xsure.

2- dengan siapa? yang dulu ke?
adehhhhh...ni ler aku plg lemah nih. cuba tanya tu terang jelas dan nyata skit.
dulu yang mana?? aku kan ramai pakwe. bahahahahah

ok sirius, hurmmm ni yang baru. 
nak wat cmana, yang lame xde jodoh kan. *jawapannn retisss sgt!*
bulan 2 2013 kenal, den bulan 3 decide nak kahwin. alhamdulillahhh
so adik2 sekalian alam.....bercinta xsemestinya berakhir ke jinjang pelamin taw.

3-berapa hantaran??
hurmmm xbanyak....
dalam 20K serba sepuluh je. kahkahkah boleh jwb mcmtu????
ingat kahwin ngan anak menteri ka???
hantaran ehhh, serius xtahu. tu mak-mak yg bincang. 
aku xamik tahu pon...yg aku tahu, aku nk menikah! *gatal di situ*
cuma dulang tu 11 balas 9..
dan seperti biase, being queen control punya wife to be,
barang2 aku sumeee dah settle. 
tinggal barang2 dia je baru semalam beli 3 dulang. hakhakhak
pastuuu mula la aku menjeles.....mana boleh atie g shopping mall xbeli pape???
it so not me!
dapat la sehelai kemeja wat basahan...hihihihi  

4- si dia orang mana??? kerja ape?
ala....nih yang malu nk cakap ni. 
dia orang australia je pon...puiiiiii 
orang kampung jugakkkkkk....
20-25 minit je dr umah aku. hihihi

kerja dia plak??? hurmmm xkerja pon ag. 
pelatih baru..kehkeh 
iolsss sensitif skit nk jawab bab2 kerja nih. 
jap lagi ade plak suare2 sumbing sumbang mengutuk dan memuji. :p
lagi pon, yang kerja dia...bukan aku...aku still duk umah menganggur.
kontrak cikgu ganti dah hbissssss. huuuu

5-nak tengokkkk gambar dia atie!
heh...bolehhh jap eh.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
boleh BLAHHHH!!!!
bahahahaha.....nanti eh.
nanti aku upload gambar kahwin. tungggu...hahaah
 
 mcm2 soalan taw korang ni. sabarrrr je la haku nk menjwb nye!
 
smile,


klik untuk detail lebih lanjut~~~
 

No comments: