testimoni EVERLYNN 1

ok harini stop kejap cite padal wedding, lauk bbuka pdhal baru sekali post entry lauk bbuka. bahaha tskkk, n umpatan kutukkan thdap mr.hubby to be. 
hoihhh korang jgn xtaw, blog aku ni dah mcm ade manager okeh! 
dia lah tu...mandai je arah2 suruh update pasal itu ini. 
aku syak lpas kawen nnti, boleh jd die take over update blog nih!! pfttttt
 langkah mayat syg dlu ye bang! overrr sgt ko atie. hikhik

entry kali nih nk update pasal SKIN CARE & VCO EVERLYNN k...
selain pada pnglaman aku sndri yg da nk masuk....jap nk kire. ngeh2
da nk masuk setahun pakai ni, aku sgt3 bpuas hati gile kot.
 ehhh jgn xtahu, siap buat hantarannnn letak ats dulanggg nanti taw!! 
yg set besar baikkkkk punye! 
nnti insyaallah aku upload bile dah gubah of course la after kawen kannn.
pengalaman aku sendri, korang ley klik link bwah nih.

dah baca? ok nih aku share yg kawan2 aku pulak. 
warning: *nih aku share testi bertulis je k?
gmbor2 ni kang kate edit pkai 365 hari ehhh 36o ye?
*bear in mind, kwn2 aku yg pkai kbnykknnye org ganu.
hehehe so loghat of course ganuu kite. 
xfhm?? hurmmm google translate la ye. 
ehhh ade ke? bahaha
 lagi pun kalau xsalah aku, tahun ni tahun melawat TERENGGANU.
 eh ke thn dpn? :p matikkk la bg ajaran sesat.
 jom kite tengok penyu telorrr

customer ni nama dia along. setakat bulan 7 nih,
da 3,4 kali kot repeat order. siap bulan lpas, kak ipaqq join sekali order 1 set normal.





 ko tengok, ko tengok...
pagi2 buta kejutkan aku semata2 nak cakap krim siang dia best. pfttttt sgt




ni time dia nk repeat order. :)


nih pulak sepupu aku. ika...dia  pkai set treatment sbb muka die jerawat gedobos2 gtu. hihihi


 and ni kakak dia. pon sama pkai set treatment.


nih shafinaz consume VCO......ngan tunang2 die skli makan. :)



heh.....so tunggu apa lagi?????
nak comel dari k.ton dok??? bahahahha
jom order VCO & SKINCARE EVERLYNN ngan aku skang jgk!
wasap kt no : 013-4124616
emel: iqa_atie89@yahoo.com




 
 klik untuk detail lebih lanjut~~~
 

No comments: