no more those iklan

assalamualaikum n hai semua.....*lambai2 tgn*

korang dah berapa hari pose haa??? aku??
 alhamdulillah detik ini masih penuh. xtahu la 2,3 saat nanti kan...hehe
kalau korang perasan, setiap entry aku yg dolu2 mesti ade iklan heartbe*t kat bawah nya kn?
aku letak jugak sidebar kt belah kanan tu haaa...bawah iklan nuffnang tersayang.

skang dah xde!! aku dah remove iklan tuh....
iklan tu aku da lama kot letak..
boleh plak earning cuma rm0.88 je...
ye 88sen sahaje. caittttt...baik xyah.
buat loading lame2 bloggg aku je....

semalam, jenuhhhh la haku duk godek2 coding kt sini situ.
phewwwwww~~~
berpinar2 jugak la mata ni haaaa......dah lama kot tinggal language c, java script and etc.
tapi alhamdulillah ingat jugak la lagi skit2...
walaupon rasanya sekilo rambut aku luruh akibat menggaru...bahahah

aku rasa mcm nak tukar header la...
tapi xretiii nk edit kasi lawa2...xminat sbenarnye. ngeh3
ada x sape2 volunteer nk tolong i??? hihihihihi
header lama org buatkan. thx to org tuh...
kalau die baca blog ni la....

coding template pon nmpk nya da bertukar....coding nye same ajeee.
cuma dia agak tersusun and kemas la nmpk. ehh ke aku yg da lama xgodek???

ok ni je nk bebel. :p






No comments: