to whom it may concern


korang dah dengar x lagu nih???
uhuk3 aku rs mcm dush!!! kena atas kepale lutut aku...
but i have urmm good reason why its happen.

to whom it may concern,
as i told u before, 
saya xboleh orang x caring pasal saya.
sebulan duk umah, saya diam xsms awk n awk pon diam xsms sy.
 till one day saya sms mntk biar berakhir semuanya.
mesti awk ingat saya dah ade replacement awk kn time tuh??
no! u are wrong. 
sebulan kt umah,sbulan masing2 bdiam buat saya terfikir,
sampai bila nak mcmni??
sampai bila saya nak pakse2 orang sms, caring bout me?
bertahun duk pendam, kadang2 akan mmbuatkan seseorang itu kuat utk hadapinya.

no, saya xkate bila dah dapat yang baru, yg lame semuanya busuk.
x....i know u have been with me since sy degree 2nd year, sampai habes master.
tq so much for your support and sumtime motivation.

bukan mudah utk sy lupakan awk...
dengan surrounding, things yg kdg2 bila tgk boleh wat sy mnangis,
tp mujur time tuh sy sibuk ngan latihan mengajar yg boleh alih perhatian saya.
sumwhere in april or may xslh, sy sms awk mntk maaf kn?
and i really mean it. 

haih, nak luah kan mcm2 kat sini pon xelok jugak.
xape lah...past is past.
tq so much for everiting...
saya mntk maaf sgt2 and hope awk boleh maafkan saya
kalau awk rs sy yg bersalah....
nevermind, u can tell everyone that all happen is my fault.
doakan kebahagiaan sy. 
insyaallah saya doakan kebahagiaan awk jgk :) 



1 comment:

me suya said...

speechless. Btw atie, back to basic..Everything happened 4 a reason. Jodoh itu milik Allah dan ditentukan olehNya untuk kita. Redha dan berbahagialah :)