mee sup

haishhhh baru je entry lepas cakap nk mnikmati
 tahun terakhir sbgai org bujang (read: xyah kelam kabut fkir nk msak juadah bbuka)
sekali bukak puase semalam datin seri mama sound, suh masak.
 die asik blik lmbt je. dang!! 
mcm tahu2 je mama nih. ma baca blog kakak eh?? tskkkk 
so hari nih, aku kena masak. 
aku kena masak....
aku kena MASAK! pfttttt

being manusia yang mlas tapi comel berseri lg cantik,
aku decide nk masak mee sup je. hikhikhik
hoih, 1 malam xtdo lena fkir nk msak ape. ok nih aku tipu!
boring dah aih bukak pose mkn nasiiiii je.
 aku dhla nk kuruihhh scara sihat yakni tanpa bantuan 
sebarang bhn kimia a.k.a ubt/pil kuruih.
ehhhh bulan pose ni ade la jgk pnurunan wlpon 1gram. tskkkk T_T
1gram je ke? aku ase hbes dah smua sluar jeans aku longgar2 kt pinggang, loose dah kt bhgian2 tertentu yg biasenye ketat. :p
haihh...kdang2 aku rs suo jeans ni saje nk bg aku pehrasan slim.
xbg kerjasama lgsg lelemak ni taw. mencikkkk i!!
tapi ade org kate, nnty dekat2 nk kahwin brt sndri trun. 
sbb duk ssh hati mcm2 xsettle lg....
fuh4 hrapnye bgitula! 
ehhhh tapi aku xnk tang ssh hati tu.
 aku nk yg brt trun tuh je.

tp as for mr. hubby to be, semua duk tegur die dah gemok!
hakhakhakhak *evil laugh* aku suke knnye!! 
sbb bile die gmok, aku akan nmpk kuruih....
xpe bang,mkan je bnyk2 lg. xyh nk kuruihhh sgt. hihihi
plg ketara, tang muke tuh. bulat je nmpk...
 ms g test baju sanding ritu, akak bridal tu pon perasan.
heh, kantoiii akak usha pakwe sy kn?? grrrrr
yg xbleh bla, mr.hubby to be duk salahkn xcident.
yeee, die dh 2x kali excident dgn kadar masa sekali sebulan. phewwww
da la kali kdua tu agk teruk...
kalo tgk gmbr kereta after excident, 
aku dh mmbygkan dpt pakwe bru dh. hahaha kong ajo!!
ampunkn i ye darling?? mihmih
eh tapi ini serius...jap aku upload gmbr eh..

ni 1st excident bulan 5 xslh aku....
gatai nk cium aku xboleh,
die pi cium bontot kete depan. pftttt

ni kali ke 2...bln 6 xslh aku.
terukkn?? tu la aku ckp...
tengok gmbr kete mcm aku bkal dpt pakwe baru je. hihihi
alhamdulillah cuma luka atas paler je skit.

eh ni blog aku ke blog die??
pjg plak duk ngumpat psal die...ok sambung blk.
berat aku terkini 54kg...
another 4kg nk buat bfore mjlis tunang selepas ry. 
sempat dak aih?? phewwww
mama, aunties, cousins aku, smua duk canang yg dorang ms anak dara berat 45kg je.
yg haku nih smpai 5okg, 
dorang duk kutuk2 aku. demnnn yuu! tskkkk

hah bckap psai tunang, berani korg ckp xyh btunang, mmbazir bla3 
mcm aku mintak duit korang kan?
hoih, alangkan RAJA AZMI tu pun bertunang taw! 
ini kan pulok aku yg ank dara, bergetah lg slim plus mengancam xyah btunang?? 
mane bleh gtu.........tercabar la aku! hahaha

p/s: tajuk entry xde kne mgena lgsg ngan isi. hahaha

nota kaki: semlm sje klik acc nuffnang. sekali tgk earning bertambah. terus bkobar2 nk update blog sejam sekali. pfttttt sgt! korg larat ke nk bc? ehhh ade ke yg bc. fineeeee! sobs


nk masak rini,

 klik untuk detail lebih lanjut~~~
 

No comments: