EPHYRA & PB

hai semua~~~~
termasuk hari nih,
 da 10 peket collagen tuh telah selamat bersemadi dlm perot nih. hehehe
sebenarnya masa entry supplement-oh-supplement tu,
da order pon EPHYRA tuh. 
saje la tanye2 korang kot2 korang ade lagi
yg murah lagi berkesan kannn....  
btw, TQ suya sebab respon. =) 
at least ade jugak orang baca blog nih. tskkk

apa rasa lepas 10 hari makan? ntah...aku xrasa pape pon. 
serius!!! orang lain siap cakap bertenaga xboleh tido bagai,
huh aku elokk je tido. lebih2 ade... =.="
tang berry (read: buang air besar) plak,
aku memang jenis sgt2 susah nak membuang. 
bukan sembelit ke hape, tapi memang xrasa nk buang.
ponnnn sama mcam biasa. xde kate pas makan nk berry ke ape...same aje.
nih da brape hari xmembuang *ok enough atie! pengotor*
rambut? elok je bersepah ats lantai tu ha. 
rambut aku luruh mcm musim bunga kt overci. stresss dbuatnye!
kulit?? nmpak pon biase je. bdk2 ni pon cakap kulit muka aku mmg xbermasalah pon.
ntah la.....xreti dah aku nk cakap. 

maybe sbb aku mkn selang shari...lambat la skit kot nak berkesan.  
tapi nih da 10 peket? huuuu ntah...
knape xmkn hari2?? uishh!
sekotak ni pon share ngan housemate. menggigil kot tangan nak bayar.
xpe2...kita cuba lagi smpai 3 bulan n kite tengok la hasilnye.
tapi setakat 10 peket nih, memang xde perubahan. sory~~~

tok sah kate EPHYRA, PB (read: PREMIUM BEAUTIFUL) aku pkai da 
nak masuk setahun ni pon aku xrasa perubahan pon!
siap bdk kelas aku ckap aku makin gemok adelah!! 

adehhhh apa lah salah aku ngan produk2 ni semua. 
yang PB tuh mama yang byarkan bulan2. i tukang pkai je. :p
masa pkai memang la nmpk langsing, perot xberlipat smua. 
cer buang, nk mnangis tengok perot sendri!! tskkk T___T
mama pon cakap benda sama. 
ok aku admit aku pkai xkonsisten. 
tapi mama serius pakai 8-5 hari2 kcuali weekend.
makan malam pon x mak haku tuh.
elok je berat naik?? kate makan xpayah bimbang dengan adenye PB. cisss!
aku kalau orang tanya, elok x PB tuh? aku cite je ape aku rs.
setakat nih xde lagi menghasut tok sah beli ke hape.
or g serang mane2 penjual PB tuh. xde2....
nih pon 1st time aku buat pengakuan kt korang aku pkai PB. *malu i*
ko nak beli, beli...aku xlarang. duit ko. bkn duit aku. huhuhuu

kuciwa,



 klik untuk detail lebih lanjut~~~
 

2 comments:

me suya said...

pB Suya xpernah try la kan.. rasa cam payah lgi nak put the trust..tp ephyra, suya try..Ok jugak ar untuk kulit.. Kulit Suya bnyk jerawat. ni cam dah ok dah sikit

atie said...

itu la...kalo bc testimoni org lain, siap ckp rmbut bermaya bla3...aish atie xtahu la. seriusss xnmpk beza! kwn yg xmkn tu tnye, kt mane perbezaan nye tie? ayoooo xtahu nk jwb cane sbb mmg xrs n xnmpk! huuu

kalo pb tu, ms pkai mmg la feeling2 krus. n xrs nk mkn sgt. abes tu, xkn mndi pon nk berpb kn? hehehe ms tu nmpk la perot blipat2. pasrah je! T___T