supplement oh supplement

hai semua....
di saat2 orang tengah lena beradu,
 aku masih tecongok kt depan laptop berkaraoke berusaha menyiapkan proposal thesis Sarjana ni ha. huwaaaaaaaaaa siksa3! 
tobat la xmao sambung PHD dah pasnih...

konon la kan. jap g tengok2 ade lagi entry cam rope gni tapi struggle siapkn PHd. ngeh4 
kalo ikot kan, budak itam xbagi amik PHd dlu pas abes Master nih....dia nk ajk kawen
dia suh keje. ishhhhhh xtahu ke dia aku nih pemalas lipas nk bekerja. aku kalo boleh nak belajar je sepanjang hidup nih. DUSH! kerja xnak...tapi kahwin nak!! *gatal*

skang cepatt sgt rs penat. aku rs aku asyik nk baring+tido je. 
eh bukan dr dulu ke ko mmg cam gni atie?? ahhahaa
ade x sape2 nak jadikan aku nih percubaan untuk 
test ubat malas supplement tenaga yang dorang tengah jual?
wahhhh gila la mung ni atie. bajet blog nih reader stok 11k sejam...tskkkk

kalao rs ade sape2 terrbaca entry nih yang tengah mencari model, model ke panggil eh? 
or tester utk supplement ape2, boleh lah hubungi saya di emel tentera. hahahhaha
mmg sampai tahun tua la xde. 
eh tapi kalo yang nk jadikan sy menntu pilihan pon, boleh jugak emel.

tahap merapu dasyat dh nih. 
sbenarnye tujuan nk tanya korang2 smua, tahu x supplement ape
yg murah tapi berkesan kedekut...untk tingkatkan tenaga batin dalam badan ni haaaa.
jomlah share~~~


nak gak jadi hebat lg perkasa,

klik untuk detail lebih lanjut~~~
 

2 comments:

me suya said...

atie, try ephyra collagen.. Ok lah, untuk suya...

atie said...

uishhhhh awok koreja...xpe la! huhuhu
xpe2....start kje nnty i trus cuba k?? btw, tq~~~