wedding progress

salam n haiii korang.....
 pe habaq?? ghinduuu i x?
 ok tok sah jawab...dah boleh agak jwpn korang.
 mestiiii la rindu kan?? tssssk T_T

 aku baru je baik dari demam.  
tu pon hdung still lg sok sek sok sek...
 siksaa nya rasa kalo hdung tsumbat.

 ok dah lama xupdate wedding progress kan?
 eh ke baru je??
 arghhhh lantak la. nak update jugak!!
 *saikoo sgguh mu ni atie*

 alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah.,
 baju nikah yg tempah beading da selamat smpai kt tgn smlm. hewhew
 puas hatiii wlpn datin seri mama pd mula nya cakap agak mahal beading tu....ehhh tapi 10mnit after, dia cakap, hurmmm ok je harganye. agak kel*ng di situ kan??? hehehe

 lega la sikit rs...kalo x asik bdbar2 je. 
mklumlah, aku tempah online je.
 buat nye tertipu, x ke mampuihh???
 ni dah ade dpn mata, legaaaa rs. hewhew

 eh tapi boleh di kata kan hampir 90% persiapan kahwin ni aku order tru online....termasuk doorgift yg nk letak dlm goodies bag.
 erk yg ni je xsettle lagi...tp silap aku gak. sbb aku mention nk awl bln 10 aritu. dup dap dup dap la skang...
 insyaallah xde pape...* sdapkan hati sendri*

 bunge telurr pon aku order online. pffffttt...
 gara2 nak bunge telur buat dr tisu punye pasai...
nak wat sendri, erkkk mls...
agpon tgn aku ni tgn xbedong ms baby...
 kang jap lg, tisu tu xjadi bunga, jadi pengelap peluhh aku je lebih. tskkkk

 mcm kad kawen pon aku online gak ritu. hehe
 ape lagi eh yg aku tru online??
 owh photog....tu pon aku deal tru online..
 tp bfore tu aku usha hasil yg dia amik, superb la...
 superb bagi aku...bg korang biase, aku pduli ape?
 bahahahahaha

 gubahan hantaran pn aku hntr kdai je. 
 lagi sekali aku tekankan, tgn aku xbseni, xbedong nk gubah2 sndri.
 sbelum aku gubah hntrn tu jd bntuk blacan, baikkk aku hntr kdai je.
 eh belah mr. hubby to be pon tempah kt kdai je...

 kek...hurmm kek nk potong, aku nk tempah kt akak tu. 
 sbb da 2,3 kali gak la beli ape yg djual....sedap je sume yg dbuat.
 mslh skang is, akak tu xleh nk cnfirmkan plak.
 die takut balik kampung...so die tggu duty roaster husband die kuo.
 tp aku da cri back up siap2...cume yg back up ni, aku xpnah la plak rs kek yg dia buat...tawakal je la.

 ape lg eh??
 nanty la ye aku upload kad kawen kt sni jemput2 korang...
 sbb aku ngah tunggu invoice dwan.
 walaupn secara lisan, kerani tu ckap sewa dewn aku dah dlluskan,
 tapi selagi xde hitam putih, aku xbrape berani nk mnjmput.
 buat nye dewan tbe2 xleh sewa, xke maluuu seumur idup aku???  
 so tggu je la.......

 so aku announce je la dlu tarikhnye..
 insyaallah aku bakal bernikah pada 18 oktober2013.
 n majlis resepsi on 19 oktober 2013.
 majlis bertandang or org terengganu panggil sambut hantu menantu on 2 november 2013. insyaallahh....
 so jemput ye....kad will upload later..
 korang doakn majlis aku nanti berjalan lancar eh?  aminnn...

owh ari ni incik tunang ade VIVA pg nih..
hoihhh bukan VIVA keter tu...
some sort of presentation jugaklaaa...
 kemainn study. siap pesan kat aku jgn nk mngader2 ngan dia.
 dia tengah stress+takut. pfttttt
aku sms pon xreply, smpai lupakan aku. tskkkkk
 pdhal aku dh masakkk sgt ngan set2 genius nih.
 ayat nk mnipuu sajee.
"wey, aku xleh wat la exam td...
wey, aku kne soal teruk kot present td."
 puiiiii!
 bile kuo result, gempak!
 menyampahhhhhh!!!!

 siap la dia....abes viva nih, aku nk merajukkk sakan! mu tunggggu....tunggu nasib mu lpas nih. huahua


No comments: