explainationn to u

salam n hai korang.... 

 merujuk kepada entry lepas, iaitu entry kerusi meja
 ade sorang annynomous komen (abaikan kalo slh eja. huhu)
 dah nama pon annynomous, of course aku mmg xtahu la sape empunya diri tu. lainlahhh kalo aku ni nujum pak belalanggg kan...hewhew

 eh tak..tak...aku bkan nak marah...
 aku nak menjawab kepada ape yg dia cadangkan...
 bfore tu, TQ tawwww bg cadangan.
 ade jugakkk org baca blog ni rupenye. sobsss *terharuuu*

 tapiiii kan, tapi........
 kite nk mntakkk maaf sangat2 sebab 
kite terdelete komennn awk tu!!!
 huwaaaaaaa maafkan dakuuu...
 ape kate awk komen lagi skali?? hewhew

 dalam komen tu, die cdangkan aku wat mkn2 kt masjid tu je.
 mksudnye, org xyah susah2 nk ke dewan plak.
 sebab jarak dewan ke masjid agak jauh kalao jalan kaki.
 tapi kalao naik kete, xsmpai 5 mnit. huuu

 aku bkn xnak wat cmtu, 
 tapi sbb photog aku tu,
 byran utk nikah n sanding hari yg berlainan adelah lain...
 ngeeee...mesti xfham kan??
 ok aku bg contoh....
 kalo nikah n sanding hari same, byrannye cume 12ribu. 
 ok ni de lah contohhh!!!  ingat aku ni anak datokk ke byran photog smpai 12k? mnangis siti nurhaliza kalo btol2 12k...

 ok smbung,..
 kalo nikah n sanding hari berlainan, byrannye lain..
 di mana, aku kne tambah lg 3k...
mean total photog aku 15k...
 so, aku kan dah byr mahal...
kalo setakat bgmbr kt masjid, aku rs agak rugi...huuu
 dats y aku nak lepas nikah ke dewan..
 bolehh melaram kt dewan tu plak. huhu

 kdg2 kan, ari mjlis tu adee je xsempat or xckup korum dlm family time bgmbar kt pelamin...
 so ari nikah tu datin seri n dato seri xsibuk sgt kot.
 so boleh la snap bnyk2 sket kt pelamin...
 esk nk layann tetamu plak...

 hehehheh....sekian penjelasan dari saya. 
 sekejap saya, skejp aku,..hewhew




No comments: