bakal menantu derhaka!

salam n hai korang...,
how r u??? i'm fine tq!
 ceehhh spikinggg katenye. hewhewhew

 semalam or ader panggil kelmarin,
 or kalau aku yg ber anak mata biru ni panggil yesterday..
 puiii!! dush3...bmata biru la sgt. 
bmata lebam ade la. sobs

 semalam pergi tengok rumah manis rumah yg sudah di sewa oleh incik tunang yang bakal di huni oleh kami xsampai 50 hari lagi tanpa bbincang ngan aku....
sentap x? sikit la....xpe. ku sedar sape diri ku. T_T
 rumah tu op kos area kuala terengganu yg dekat ngan hospital dia. 
 plus minus 8km...kalau ade yg btanya, gong tok nasek.
 dekat sangat ngan sek. men. dato' razali...
 gini la nasib pengganggur. kne la ikut orang yg bkerja. ye dak??

 nak kata rumah taman, xpon...
 rumah betol2 tepi jalan. eh kalau tengah jalan, mampus la kne langgar!! huhuhu
 ade 3 bilik, satu bilik air. sewa rm500..
 satu je bilik air?? yeeeee satu sahaja!!
 kecik molekkk je rumah tu. mcm aku..bahaha
 baru msuk pintu utama rumah, ko jalan 3 langkah, 
 da jumpa dapur. ko jalan lagiii 3 langkah, ko dah berada belakang umah yakni luar dari rumah. nampak x betapa sempit di situ??
 rumah sewa taman rona yg sewanya xsampai 500 pon lagiiii luas dr tu.

 incik tunang cukup pantang aku ngutuk rumah tu.  
 pdulikkk....sape suh xbincang ngan aku kan.
 pdhal nanti die duk hospital balik rumah bape jam je sangat..
 aku yg akan hbeskan 24jam kat umah tu..dable sobs.
 jadi segala pemilihan barang2 dalam umah tu, aku nk conquer.
 berani dia ingkar, aku xnak masuk umah tu nanti.
 *sembang je lebih ko atie*

 so tadi bfore naik bas balik rumah, ye naik bas je uolsss.
 dia ajak g kedai perabot. ehhhh bukan die ajak, aku ajak.
 nak usha katil...usha je. beli nye tunggu umah yang ingin di beli siap.
 tahun depan insyaallah....
 aku dari dulu teringinnn ala2 berangan lame dahhh nak katil yg ada kelambu tu. hoihhhh bukan kelambu cam baby tu...
 katil yang ade tiang tu la...
 tadi g usha, katil sahaja...di ulang katil sahaja.
harga 1k yg mcm aku nk. gulp!
 belum masuk tilam, lemari n meja solek lagi. phewwww.
 *bpeluhh ketiak*

after that, g kedai barang lektrik. dia nak tengok tv..
 tv je aku bagi chanceee die plih. sbb aku bukan suke sangat tengok2 tv ni. asal ade suare kt umah, aku xsunyi sudah. 
 lagipon nanti, incik tunang tu yg lagi bnyak nak spend masa berasmaradana ngan aku pasukan bola feveret dia.
 being bakal isteri mithali, kasi la dia chance bab tv n astro. 
 yg lain2, sila jangan masuk campur! amboiii queen control sangat ciri2. hewhew

 pastu tadi, aku n incik tunang terjatuh cinta pandang pertama kat satu peti ais jenama samsung. cantik...ala2 moden gtu. besar jugak la...2 pintu. lupe nak tnya berapa liter. sbb dah terpesonaaaa ngan peti tu. gambar pon xamik...
 nampak sangat xleh jadi blogger of the year kan??
 *berangan nak gah*
 xtahu la dia jadi beli or x dua2 barang tu.
 sbb aku dah naik bas n aku pon mls nk tanye2.
 dah beli ke bang??

 eh pastu kan, tadi masa g kedai perabut,
 aku ada la terbekenan ngan set meja makan...tapi aku diam kan jela.
 sebab aku yakin n pasti, kalo aku bukak mulut, mesti dapat.
 *cakap sambil libas rambut.*
 pangggg tampar diri sendri sbb perasan sgt. huuu
 sbb aku takut kecewa xdapat la, aku xberani bukak mulut. hewhew
 incik tunang da pesan awal2.
 lain2 perabot, tunggu duk umah sendri nanti. 
baiklahhhh abangg..*tunduk, pendam keinginan*

 tapi td, aku berjaya jugak meminta set meja makan. hihihi mntk dalam mesej je la. depan2, i is xberani..n xtahu la die nk beli ke x. 
 gaya reply mcm approve. hewhew
 yang xtahan nya,
 guna nama pak mertua untuk mendapatkan keinginan hati. bahaha taktikkk tu uolsss.
 *mintak halal, mntak ampunnn ye bah*

 bila si anak ala2 dah bg persetujuan,
 baru la tnjuk menantu sebenarnye hantu. huahua
 kan dah ckap, aku nakkk plih. 
so kena tunggu aku la bila nak plihhh. ngeee


No comments: