kaki oooo kaki

salam n hai korang.....

 lately nih, sakit kaki aku semakin menjadi2 plak aiii.
 sakit yg ala2 lenguh gitu. 
 biasenye mula2 die akan sakit belah kiri, pastu belah kiri dah kurang, sakit pulak belah kanan. 
 n aku lately nih, memang makan panadol extend je nak kurangkan. sekali mkn 2 bijik.
xdaya dah aku nak mngurut2 kalao dah sakit 2,3 pagi. 
 sakit pakej ngan bdenyut2 plak tu! haishhh.

 aku xtahu la ape kaitannya or mmg langsung xde kaitan pn..
 sakit kaki aku ni akan datang menyerang bila mana
 aku stress sangat2.
n lagi satu bile aku xckup tido, or xbleh tido mlm.
 ya allah....sakit bdenyut2 tu, tuhan je yg taw. siksa sangat! 
 tapi xpernah g klinik pon. sbb nye aku xthu cmane nk explain n aku dpt agak. mesti dia kata lenguh2 biase je. pfttttt!

 tunang real doktor to be?? nama je doktor. 
kalau aku ngadu sakit, dia buat dunnooo je. kongg ajooo kn?? hukk
paling sangat, dia suh aku makan panadol. 
 bila aku tanya, xpe ke asik mkn panadol je ni???
 dia jawab, dah nama pon ubat. bila sakit makan jela...
 ko tengokk jawapan dia?? wonder aku taw.
 doktor beli ke ape ntah dia ni!
 *mati laaaa derhaka kutuk tunang sendri*
 dahla ejek aku...dia kate aku da bleh join grup ayah dia yg sakit gout tu. sbb nye, aku mkn panadol extend. cisssss sgt!!


 tp aku suspek aku selalu sakit kaki kbelakangan ni sbb aku pkai slipa bertumit n bdiri lama kot...aku rasa la.
 bukan bertumit, tp cam ala2 wedges yg xde tali blakang tu...
 ape?? xfaham?? xfaham sudah. huhu


eh, esk masuk angka 3 tawwwww! meansss 30 hari lebih ag aku nk mnikah. gluppp,.
 ptang ni balik sek nak g majlis perbandaran send balik surat dewan. 
 ye, send balik!! konggg ajoooo sgat kerani tu hilangkan surat permohonan aku. coiiii!!
 den pastu g umah jurunikah...nak hantr surat kebenran mnikahkan aku..fuhhhhhhh mntak2 la masa yg aku nk tu die available..
 fuhhhhhh *jampi dr jauhhh*
 k nak masuk kelas. bai3!
 wish me luckkk darlingsss.


 

1 comment:

me suya said...

atie.. pakai flattshoe la pasni..at least till ur wedding day bebeh..take care :)