the secret garden

salam n hai korang,..,, 

 eh korang, korang pernah dengar x bunga yang skang sdg hangat diperkatakan kt fb...
 the secret garden xsalah aku namanye...

 eh aku bckap pasal bunga yang konon2 teknologi jepun ke korea ntah. lupe dah aku....
 bukan sal drama korea yg pempuan n laki tu bertukar jantina setiap kali hujan...pftttt.
 jap2 aku tunjuk gambar....korang kan manja.
 pas da tunjuk gmbar baru la ooooo....phew!

 ni haaaa....

 cantik kan???? 
 bunga ni kalo kite sembur air, dia akan kuncup...
 bile da kering baru kembang balik....

 eeeeee geram je aku nk beli satu. 
 aku kan suke tgk kaler2ful ni...
harga, ade je yg beratuih...
 kalo yang kecik n bleh bgntung mcm gmbar bawah ni, murah je.
 belas2 ringgit camtu je...tp aku brape bkenan sgt. hewhew



 aku berkenan yg dalam bekas siput cam pic ats n yg dalam bekas telur cam pic aku tnjuk atssss sekali. cntikkk kan??
 harga pon cantikkk. hukhuk

 kena simpan duit rm1 sehari..
ckup 70 hari, bru bleh beli. 
by dat time, bunga ni pn dah xde org jual. sobss
 korang la beli ntuk aku...
adiah hari jadi aku yg ke 25 ke. phewww!
 jap nk g kire duit tabung..T______T
bai korangg.


 **all pics are taken from google image**


No comments: