on table n chair

salam n haii korang.... 

akhirnya....yg aku duk takut sangat dah dtg satu. 
settle bab dewan, bab lain plakkkk bmslh. 
haih....sabar atie sabar.

 tadi lagi sekali ringan tangan ni nk pm akak bridal tu kt fb. 
 haritu gatal tangan sal tudung. ley refer entry ni tudung.
 aku tanya la ley pasang x pelamin pagi sebelum aku nikah tu. 
 mule2 dia cam cakap xboleh...aku da risau fikir nak kena cari bridal lain ke nih. majlis sebulan lebih lagi nih....
 den aku tanya next question meja kerusi pon nak pasang time tu jugak..... n guess what???


 suke hati mak bapak tiri laki mak angkat dia je nak suruh aku sewa dewan tu 2 hari sebelum.
 dia ingat mak ayah aku ade share ngan majlis perbandaran ke ape???
 korang xfaham ke? 
 ok meh nak jelaskan....

 aku nikah hari jumaat lepas zohor...
 den resepsi hari sabtu. 
so aku sewa dewan hari jumaat pagi...
 sebab aku nikah kt masjid. 
 abes nikah tu nanty, kan ade makan2 sket. 
 so aku cadang makan2 tu kt dewan la...
 abes kalo g dewan, xkan nk dduk bersila simpuh atas lantai lak??
 nak meja kusi la kan?? n meja kusi tu aku amik ngan bridal tu.
 actually bukan ngan akak bridal tu, tp die yg tlg contact n dia yg settlekn.  eh alih2 nk suruh aku sewa khamis plk...
 pulak tu, aku sewa smpai sabtu kul 8 mlm je.
 die suka hati cakap xleh nk cabut sabtu tu. 
 hbes tu, nak aku campak keluar kusi meja ko??

 eeeeee sakit pulakkk hati aku!
 sabar atie sabarrrrr......
 skang dah jadi satu hal pulakkk aku nak cari mana nk sewa kusi meja.....
kalo meja petak, berlambakkk je org sediakan khidmat sewa.
 masalh ni meja bulat....aduihhh. 
 sesakkk nafas mak jemahhh ni haaa..
 mamat2 hensem, cprrrr puhlissssss...

 jurunikah pon da settle...
make up pon da confirm utk majlis bertandang sekali.
 hantran da g hantar utk gubah wlpon ade ag brg xcomplete.
 tinggal barang incik tunang la....sejadah n quran.
 nak kawen ke x sbnrnye bang???? grrrrr


No comments: