to nuffnang

dear nuffnang,
tujuan entry nih ditulis bukan untuk meraih simpati apatah lagi bertujuan untuk menambah earning...
(tapi kalau nuffnang baik hati nak bagi
kecik tapak tangan, stadium beijing saya tadahkan....
kenapa beijing?? sebab saya sangat2 teringin mahu ke beijing...boleh?? huhuhu)
tujuan nya adalah untuk meminta maaf kerana saya sudah ter"click" advertise sendri....bukan sekali tapi 2 kali......huwaaaaa maaafkan daku~~~~~
ketika itu nuffnang memberi saya iklan air asia...dan saya pada ketika itu sangat excited sedang meng usha tiket untuk melancong bagi pihak family saya.....
saya amat takut sekiranya nuffnang menyaman saya dengan kes fraud click....mati lah haku nak bayar peguam pakai duit saidina kah??
saya sangat2 memohon maaf dan saya berjanji perkara ini tidak akan berulang lagi di waktu kelak......
NUFFNANG, MAAFKAN LAH SAYA yang cantik lagi comel ini~~~~~

takot kena saman,

3 comments:

Syiera Bucuk said...

atie!!!cena nk follow blog hg nih..ltakla follower weyh...

atie said...

hhahahaha...
blog ntah paper aku carot nih....
nnty aku wat entry camne nk jadi follower k??

Syiera Bucuk said...

haha..sudaa..dh jd follower hg..tq2...