sayasudahsangatgemukkss

tulis title kat atas pon da wat saya pilu, sayu, hiba mengenangkan nasib badan....*cry* cissss tadi baru melantak makan piza ntah baper slice!!! DUSHHHHH tumbuk diri sendiri....
dah baper puluh ribu manusia tegur saya, "eh cantikknye gemuknya ko atie sekarang nih"...ok atie pentipu. yang puluh ribu manusia tuh saya tipu je....ehehehe tapi serius......da baper orang coursemate laki tegur saya semakin gemuks, berisi tembam etc etc.....nampak sangat korang perhatikan aku kan??
annoying nye rasa!!!!!
saya selesa la dengan berat badan skang nih sebab BMI saya adelah normal...khas buat tatapan pembaca, saya bagitahu berat badan bmi saya k??

hehehe dan2 tang berat tuh di padam......see2 bmi saya adelah normal kan?? saya x tipu kan??
dulu masa saya 2nd year, saya adelah underweight~~~~ tak caye sudah!!!!
skang bila dah bmi normal. orang tegur gemuksss pulak....*sigh* so how?? how??
jangan la suruh saya diet...saya dengan makanan adalah tidak boleh di pisahkan~~~ bak kata orang tua, bagai isi dengan kuku..kenapa isi dengan kuku eh?? kenapa x kuku ngan jari?? korang la fikir eh....saya malas~~~~ hihihihi

OPPA pon cakap saya makin gemuksss...cissss dia pon gemuk xsedar!!! tapi skang dia mesti da kurus...maklumlah, da kerja nih, bila kena marah ngan big boss, dia cakap hilang selera makan sehari.....kua3
tapi my mum cakap saya xnampak gemukss pon....just nice je skang nih. kurus2 sangat xlawa plak my mum cakap...owhhhh adakah boleh diterima my mum punya pandangan?? or dia cuma nak anaknya ini kelihtan gemuk dari dia?? hanya my mum saje yang tahu....

saya rasa punca berat badan saya naik mendadak adelah kerana masa awal2 3rd year ari tuh saya makan spirulina jenama *****...bila saya makan je spirulina tuh, perasaan nak makan sangat membuak2. n saya asyik lapar je.....serius xtipu! saya ingat saya je...rupa2nya my frens yg makan spirulina jenama tuh pon cakap benda yg sama iaitu asyik lapar~~~~

skang sy tengah amalkan makan b4 8.30 malam....maksud nye makan yg berat2 macam nasi tuh b4 mlam. pastu malam makan junk food. tu memang tak bleh nak tinggal...uhuk4

ok lets see zaman peralihan kegemukkan diriku...wah da macam iklan ubat kurus gemuk je rasa...sebelum selepas...huhuhu
 dari kiri, ms 1st year-4th year...
nampakkan masa 1st year saya kurus sangat2?? mungkin peralihan hormon dari remaja ke dewasa kot..cissss kenapa hormon di salahkan?? ahahahah.

apa2pon, saya bersyukur sebab saya xde sebarang penyakit kecuali penyakit MALAS!!! adehhhhh

p/s: gemukss sangat ke saya nih?? saya bagi korang peluang berkata2.

yang malas+gemukss,

No comments: