KENA TIPU!!!!

semalam niat di hati xnak shopping banyak. serius xtipu! sebenarnye aku tengah simpan duit nak pi jalan2 the end bulan 12 nih. tu yang macam xnak mmbeli sangat. sekali tengah2 usha barang lain, tibe ayah sms "kita xjadi bercuti ke_______ bulan 12 nih sebab ada masalah visa. bulan 1 baru boleh gi." hancur hati aku time tuh. 1st, sebab bulan 1 aku xrasa aku boleh ikot. 2nd, aku da gtaw beberapa orang kawan aku nak ke situ. malu la xjadi. 3rd, aku dah teringin sangat nak ke situ!!!! kecewa gila time tuh~~~~ terus hilang mood nak simpan duit!!!! dan2 tuh aku beli 1 meja kicik. jalan2 lagi, aku beli novel 2 biji, lipstick n bla3. puas hati haku masa tuh!!! phew~~~~~

alih2 pagi tadi saje aku sms my mum tanya pasal holiday tuh. my mum reply "jadi je. ayah saje nak main ke mung tuh" tipah tertipu! arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh geram nye aku!!!! habis duit! hidup2 eden kena tipu ngan ayah eden. citttt....nampak gaya bercuti nanty kena mintak ihsan my mum la. sob3 xley mintak banyak2 :( 


nanty aku nak wat contest or more to teka teki ke mana family aku nak pergi. stay tuned k~~~~

1 comment:

Afraliza Yusof said...

haha..siannye...tipah tertipu..berfikir sebelum bertindak..hehe..