nyampah99!!!

nyampah tol la ngan cimb clicks nih...lambat benor nak send TAC number.....ape TAC number tu atie?? TAC tuh stand for Transaction Authorisation Code. menatang apekah itu atie? kuih kah? lebih kurang kuih jugak la. hihihihi xla gurau je. TAC number tuh satu nombor yang terdiri dari 6-digit kod yang akan di hantar oleh pihak bank sekiranya kita mahu berurusniaga secara online. perghhhh ayat aku skema gila. huhuhu sape2 yang biase online payment or wat so ever online ngan bank, tahu la. yang xjelas lagi, sory...saya xreti la nak terang2 nih. huk4

aish...panas tul la hati. dah la malas nak keluar bayar bil berukben nih. kata servis di hujung jari...nih dah hujung nyawa aku tahan kemarahan nih. aishhhh...dah 2 kali aku try. dari hari tuh x success. sory la CELCOM ye...aku da nak bayar awal. hang pa pi marah cimb tuh. lambat bebenor wat kerje nye.

haaa xpayah korang nak serang2 aku sebab marahkan cimb ke ape. sebab my mum pon sebenarnya kerja kat cimb tuh...kerja xkerja. aku panas nih!!!!

k la. nak pi serang CIMB center jap. wat aduan sket. tata~~~


No comments: