majlis resepsi

salam n hai korang...
ye..ye tahu...
dah lama xupdate blog nih kn?? *sambil lap2 habuk*

umah sewa iolsss banjir...sobs3
ok...alasannn sgt kn? hehehe
ehhh tapi memang betol banjir pon.
nanti next entry iolss tunjuk gegambar keadaan umah after banjir.

entry kali nih nak lunaskan janji nak cite sal majlis resepsi.
criter xcriter sgt la...
tunjuk gambar je la nye pon...

gambar pon sikit2 je la ye...
malassssssss nk watermark. uhuk3
*dasarrr pemalas memang camgni*

venue: Dewan Sivik Paka
masa: 11am
tarikh: 19.10.2013
 

 
 ok ni kad kahwin...
tempah online sajooo..
buat 2 majlis sekaligus senang...


 
banner nih last minit punye tempah...
banyak sangat cabaran dan halangan T___T

kenape simple sangat?
memang aku saje nak simple tapi xla sesimple ni. haih....
sakit hati pulak bila ingat2 balik...

n background memang nak sama ngan kad.
tujuan nye, bila orang tengok banner, orang ingat kad.
maka insyaallah dah xsalah g kenduri orang lain. hehehe
 




 Dewan sivik Paka
pandangan luar...

 ala2 pintu gerbang...


 pelamin..
ye simple je pelamin nya...
aku n incik suami memang xnak crowded2 kt pelamin...
warna bunga memang pilihan aku...merah putih.
walaupon warna baju xde kaitan langsung. hehehe
saje....kalau sama, tenggelam dalam bunga la plak.
bunga telur tu, bunga tisu.
 
 
 hantaran from her to him..
1-coklat
2- set perfume body shop
3- buah2
4- kek
5- sejadah
6- jam
7- ipad
8- al-quran
9-kemeja+tie
10- seluar jeans

 rombongan dari pihak lelaki

 
:)







 kek kahwin...
yang bawah coklat kek
yang atas cheese red velvet
homemade...pon aku design sendri.
puiiii mcm hebat sangat plak design sendri. hahaha
of course aku gtaw idea, akak tu buatkan...


 hantaran from him to her..
1-kek
2-buah
3-coklat
4-handbeg
5-set everlynn sponsor by k.e....tq kakak!
6-telekung
7-al-quran
8-sejadah




 
his family....

my family...

ok dah...habis. hehe
alhamdulillah...dah masuk 2 bulan pon aku pegang tittle isteri mithali.
so far, tgh cuba adapt ngan keadaan di mana isteri cuma di hujung minggu.
setakat ni xde lagi weekend xjumpa..
weekend akan datang, xtahuu la camane.

lagi pulak skang ni aku je yang ke sana. (read: kuala terengganu)
sebenarnya agak penat jugak la..
sebab ahad pagi aku akan drive dr kuala terengganu se awal jam 5.30 pagi..
mengantuk jangan cakapla masa drive. huuu
dah sampai ofis, memanggg lemauuuu gile. 
kadang tu, satu keje pon xjalan ari ahad tu. T_____T
xkire lagi, aku rasa tiap2 minggu mengeluh kt incik hubby sampai bileee nak camni.

xpe la...xsampai lagi setahun je atie.
u can do it! huuu






No comments: