selamat pengantin baru atie!

salam n hai semua...
 alhamdulillah...alhamdulillah...selesai semuanya dengan lancar.
majlis sebelah aku dah settle, majlis bertandang pon dah..
ok2...sebelum korang tanya aku, biar aku jawab dulu.
 uishhhhh best gileee kahwin! hahahaha

so hari ni da setahun sebulan sehari aku bergelar isteri kepada mohd rahimi sabri..perasaaan?? hurmmmm biasa2 je. bahahaha

iolsss nih isteri jarak jauh...
kadang2 dia balik umah kemaman which is umah sewa aku, aku g keje..
kadang2 aku balik umah sewa dia yg kt kuala terengganu, die plak yg keje...
so dindingsss umah2 (read: 2 biji uamh sewa) tu dah jd cam kwn baik yg sgt baik la....pftttt

masak?? lagiii la xpernah. hihi ayat sopan, xbkesempatan lagi. 
tong gas xde lg. 
tapi kalo ada pon, hurmmmmmmmm mlas gak masak. boleh x cmgtu?? 
ade la masak megi pkai rice cooker. 2x...
untukk aku da ok dah.
 tp as for incik hubby, mcm terpaksa telannn je muka dia tu. hukkkk
i is a little bit sedih T_____T
adoihhhh masak megi pon xretii. camane niiii atie...
n pernah jugak masak telur dadar pkai rice cooker tu. 
hah, yg tu muka incik hubby macam ikhlas menelan n memuji. huhuhu 
tp xtahu la kot2 masa tu dia lapar sangat, so dia telan je la. tskkkk

baju bajan, kemas rumah...
owhhh veri the cinderella sangat rasa bab2 memberus dan mnyental dengan tangan tu.
 nasib la cinderella yg bpahala. hewhew

tapi yg paling aku vangga, incik hubby cakap
 "syg ni knape? lpas kawen mcm rajin pulak. tnya nak mkan or x, nk mnum or x"
ayyooo kalau air tu, aku juz tuang je kot yg sedia ada...
makan?? lagi la...dah aku kate aku xmasak. of kos cedokkk je yg tersedia. hihihihi
ade patut incik hubby kate, "dulu masa kapel xrajin cmni pon syg?"
derrrrr....macam la masa tu dah sebumbung kan........ pfttt

lagi pulak, hoihhhhhh...mesti la kena rajin. 
dah akhir tahun kot ni.  
untung2 dapat la emas seketul dua 
or pcutian ke disneyland fully sponsor by incik hubby
hamikkkkkkk, besar size font aku. kuikui
bolehhhh x bangggg???? phewww

aku tahu...aku tahu. 
korang bukan nak dengar sangat aku bebel kan...
ok2 meh nk tayang skeping dua gambar.

 
ni make up nikah.....

 ni masa bersanding or resepsi org bandar cakap...pfttt

ni outdoor...hewhew


hahahahahhahahahahaha mesti korang ckap, pehalll gmbr minah ni je kn???
nak tgk incik hubby kite ke???

nanti ehhhh?? hikhikhik :p




bahagia di sisinye,

No comments: