baru dua bulan kahwin dah bergaduh besar???

salam n hai koranggg *lambai2 tangan*

ari ni mood+jiwa ade sikit kacau..
maybe sebab bergaduh ngan incik husben kot semalam...huhuhu
haippp!! no3...xnak fkir bukan2 taw.
weolssss gaduh2 manjaaaa jee...
actually aku la yang manja nye...
kes kecik pon, aku boleh mnanges meratap dalam selimut sorg2.
kdang tu, dia salah cakap skit je,
aku punye merajukkkkk tu. dahsyat bak hang!!!
haihhhhh veri the bukan atie!!
 
ngan incik husben je la aku gtu...hehe
aku syak sbb aku ni xcukup kasih sayang kot. 
maklumlahhhh, jumpa hujung minggu je.
tu pon bukan tiap2 mggu dia off...
kena minggu suwey, jumaat sabtu die keje!!
hinsssss hinssss *berasap*
 
duk saje2, aku tfikir gak,
orang lain cam aku gak ke eh??? ehehehe
 
tup2 pagi td si wani whats app,
tanya aku ade keje kosong x kt kolej aku...
aku tanye la kenape? die tu engineer kot.
gajiii gempak kot dari aku...
 
rupe2 xenjoy keje+xnak jauh ngan husben,,,hewhew
dia pon mcam aku gak...degree engineering, master education..
last2 mengajar gak yang paling enjoy!! :)
 
ok bukan sal keje yg aku nk highlite...
dah whats app tu, aku cakap la kat dia...
sabar la...beralah la dengan keadaan.
nasihat orang sangattttt la pandai aku nih!!
 
aku ni awal2 kahwin dulu,
 setiap kali nk bpisah ngan incik husben, mesti nanges. T____T
hahahahahha KANTOI!!!
air mata ni kuo dengan sendirinye la.....
kadang tu, sampai ter esak2. hahaha
ingat2 balik, kelakar pon ade!
 
eh lari topik lagi..kihkih
ok sambung....
kan aku cakap kt wani, 
aku setiap kali nk berpisah ngan incik husben, mesti nanges...
dia plak cakap,
"aku ni tie, tiap2 malam kot nanges."
hahahahahhaahha!! lg teruk la dari aku...
eh ke same je??? hikhikhik

korang yang suami-isteri weekend2 je cam kami x?
nangesss je keje. hehehe

seriusss aku xtahu kenape..
aku bukannya manja pon before ni.
nak balik u dlu, xde pulak aku nanges.
pdhal time tu, sah2 balik umah bberapa bulan sekali.
ni, sah2 tiap2 minggu jumpa incik husben tu..

aku suspek hormon berumah tangga ni...
hahahahahaha dan2 nk salahkan hormon!

titew winduuuuu die!! *bluwekkkkkk*

sape cakap aku makin berisi,
aku xnak kawan ngan dia!!





1 comment:

Anonymous said...

salam atie.
nak tanya cket. camne prosedur nak continue study master edu tapi kita ada degree kos bukan edu & peluang kita nak jadi pendidik camno plak. umur dah lanjut boleh lg ke, bwh 30. sori la. larii topik husband wife pjj nih. hehee