CONTEST AKU DAN KERETA

 sape2 nak join ley klik pic atas..

tuan penganjur kata, di galakkan kereta sendiri. 
memandangkan saya xde kereta *nangis*, 
maka gambar ngan kereta orang pon boleh la yek??

cerita di sebalik gambar... 
time tuh nak masuk kereta sebelah, kereta my fren,
tibe2 ternampak kereta mini cooper idaman kolbu yang haku sendri yakin 
bahawasanya aku tidak pernah akan MAMPU memilikinya. 
sob3 *nangis lagi*

ok sambung cerita, dah xmampu beli, amik gambar pon jadik la kirenye...
maka landing la si gemok aku atas kereta comel macam aku nih...
dah siap2 bergambar, sekali tuan empunya kereta tuh datang....
huwaaaaaa agak malu di situ...
teruss say sorry.. 
nasib baik tuan empunye kereta nih juz senyum n angguk je...
mesti dalam hati dia kata, eh cantik nye budak nih
"xpe la...bagi la dia can bgambar ngan kete aku nih. nampak cam jakun je"



 
nak duit lebih?? jom join ramai2!!! klik untuk detail lebih lanjut~~~

1 comment:

DIDOT said...

salam maulidur rasul..
didot da dtg skodeng..
n syarat2 sume complete..
gud luck k..;D