MENANG!!!

yahooooo!!!! aku menang contest baby cute....erk aku baby kah?????
baby la jugakkkk.....baby tua. :p
aku send gambar ni........

 eh silapppp....
nih gambar orang paling cute di abad nih. tiada tolok bandingan. 
hehehehe
gambar bawah daaaa.....

 cute x??? cute kan..kan..kan?? 
ape? cute macam aku??
heyyyyy jangan la gitu. malu saya taw. hak3
mane tumpah nye kuah kalau tak ke nasi.......
mesti la dia mewarisi kekiutan aku masa kecik2 dulu.
nih fakta, bukan auta......percaya la.
hak3....dengki la tuh~~~~~

nama baby nih nurul adni zayyan binti zainuddin.
tarikh lahir 25-02-2010
di lahirkan di yanbu, saudi arabia. ya..ya..made in arab ini budak.
balik malaysia hari tuh pon merengek2 kepanasan....cisss
dasartaksedardiri...huhu
tapi xlama dah mak cik aku tuh duk sana. insyaallah tahun nih balik.
ada yang nak cop aku budak nih jadi menantu??
boleh2....booking bayar rm15k sahaja.
boleh kurang lagi...hehhehe

pemenang kategori boboy leh klik link bawah nih
thank u puan penganjur sebab pilih saya sebagai pemenang.
lain kali saya join lagi. hehehe

p/s: eleh aku hari2 pemenang baby paling cute taw.......paling cute dalam hati budak hitam. hak3 xcaye tanya dia....padahal aku pakse dia mengaku. kalau tak, makne nye die ade pempuan lain dalam hati tuh. hahahaha

No comments: