CONTEST LELONG : I LOVE MY SELF!

sape2 nak join ley klik gambar di atas....
contest nih nak kena bercerita...
tajuk yang aku pilih, RAKAN2 SAYA.

ok....kali nih nak bercerita pasal kawan yang rapat sket la sepanjang 4 tahun kat usm tuh. 
ana, jah n nadia...ana orang melaka. jah orang ganu n nadia orang kelate. kami kira 1 geng jalan2 la. kenapa aku kate geng jalan2? sebab kebanyak kan tempat aku berjalan adelah bersama diorang. bshopping pon ngan diorang, selebrate birthday pon ngan diorang. tapi dalam 3 orang nih, yang palinggg aku rapat sekali ngan mekna (ana). 
kami satu kos. so pergi kelas pon ngan dia, makan pon ngan dia, ponteng kelas pon ngan dia, dapat markah rendah dalam test pon ngan dia, wat toyol time test pon ngan dia! keh4

hmmm aku bab2 bercerita lemah sket. so kite lets picture tell the story ok?? wahhh spiking gitu. auwww

nih gambar aku masa 1st year....nih agenda 1st kitorang. 
ke BUKIT MERAH LAKETOWN RESORT. 
dari kiri: mekna, aku, jah
 nih masa dinner 2nd year...
dari kiri nadia, aku, jah

ni pon 2nd year..bermandi manda kat SEDIM, KEDAH.
dari kiri: aku, jah, ana 

nih masa 3rd year. celebrate birthday aku n nadia same2 walaupun tarikh lain2.

nih 3rd year. dalam keter. 
baru habis tengok NIYANG RAPIK kat wayang...


ni aku n ana dalam lab masa 3rd year. 
kami ber 4 semua ada baju cam kat atas tuh taw.
tapi xde gambar pakai same2.

yang kat bawah semua gambar masa 4 th year...


dalam hotel 1st world GENTING HIGHLAND..

 dalam kedai jual2 coklat tuh.
dalam theme park GENTING HIGHLAND....
to my frens ana, jah n nadia, thanks for being my suka ria frens sepanjang 4 thn di usm tuh...hope hubungan kita x terputus walau pon kita dah berjauhan nanty. love u guys!!!


 
nak duit lebih?? jom join ramai2!!! klik untuk detail lebih lanjut~~~

No comments: