mimpi di patuk ular

tadi housemate citer die mimpi ular. 
xsure la plak dia mimpi di patuk or juz ular tu tengok die je.
pastu aku usik, wahhh kahwin la kwn aku pasni.
aku nk mmpi gitu gak. hahahah gatai!!
mmg patut ko xdapat mimpi gtu. T_______T

ingat tak aku dulu pernah mimpi bertunang??
smpai skang xtaw ape maknenya.

ok berbalik citer kawan aku,
dia kata dah 2 kali kot dia mmpi psl2 ular nih. 
smpai skang xde pon org minang..usahkan minang, pkwe pon xde.
so anyone interested???
jadi agen pencari jodoh pon syok nih. hahahahha

nih tafsiran aku tengok kt internet pasal mmpi di patuk ular.
Jika bermimpi dipatuk ular seseorang itu akan mendapat suami atau isteri

nih ade sedikit pesanan untuk korang:

Sebahagian dari mimpi yang kita alami mungkin adalah mainan tidur(gangguan syaitan). Bergantung kepada waktu kita tidur dan kebiasaanya mimpi yang benar selalu berlaku apabila keadaan kita tidur dengan nyenyak terutama 1 jam selepas lena tidur sehingga sebelum waktu subuh.Setiap perkara yang berlaku, berserahlah kepada Qada dan Qadar kerana AllahSWT lah yang maha mengetahui. Wassalam.....:)

p/s: korang selalu mimpi pasal ape?? pastu korang refer tafsir x??

*sumber adalah di googled

tafsiran mimpi,

klik untuk detail lebih lanjut~~~




No comments: