GEYLANG-SHOP DECEMBER GIVEAWAY

ehem2....sperti biasa. join contest!

 saya pilih kategori kedua iaitu
Kenapa anda suka kain dan nak Kain Cotton Polka Dots ini.

kenapa saya suka kain??
to be honest. before nih sangat tidak menggila dengan kain pasang. kate engineer to be kan. ofkos gi kelas pakai jeans n shirt. baju kurung dalam lemari cuma ada 3,4 pasang. ngeee~~~
tapi sejak sambung master or pendidik to be, g kelas HARI2 pakai baju kurung!!
diulang, HARI2!! so menantu anyone??? hehehehe 
baru2 nih baru je shopping kain pasang 2 pasang. 
dah siap n dah melaram pon...one of that kain polka dots!!

kenape saya nak kain cotton polka dots??
sebab 
  1. senang nk pilih. kenape sng nak plih? kain tu juz bulat2 je. kalo bunga2, i nih kn cerewet. bunga besar xnak, bunga ade daun xnak, bunga kelopak tercabut satu xnak. eh ade ke? hehehe  
  2. trend zaman skang. kn trend zaman skang pkai polka dots nih....so xnk la jadi katak bawah tempurung. knon la kan~~~
  3. saya kelhatan comel bila pkai kain polka dots. eh ke mmg sentiasa comel??? wakkaka muntah org baca!
  4. dah tu je. plsssss plih saya sebagai pmenang bertuah. dpt 2 meter pon jd la...hak3
anyone nk join, ley klik gmbr ats tuh. 
kalau korang xsuke pakai kain polka dots, ley bg adiah kt i...
bufday i da dekat sgt nih. kekekke
tarikh ttup 31/12/2011



klik untuk detail lebih lanjut~~~

No comments: