tarik-tali

adeehhhh sakit pinggang.....
kat sini sukan olympik olympEE sedang belangsung....
apakah olympEE itu atie??
olympEE tuh maksudnye hari sukan school EE.
sekolahkah??? eh tidak2....
school di sni membawa maksud FAKULTI KEJURUTERAAN EE.
wahhh gitu....

aku dari tahun lepas join tarik tali...games lain xminat.
cehhh padahal xreti. hehehe :p
tahun lepas naib juara. kalah ngan 4th year...
tahun nih ingatkan boleh la jadi juara since aku da 4th year..........
sekali kalah ngan budak 1st year da....sob3
xsempat nak tarik, dah tertarik...adeh laa...
budak laki kelas aku cakap, apee daa hangpa nih. ngan adik2 pon kalah...
hello, adik2 pon, kalu dah badan seganda besar dari aku,
memang xmampu la kami yg slim2 nih~~~~ ahak3
ade aje alasan nye...
eh tapi sungguh xtipu. depa memang besar2 nk banding ngan akak2 yg xberapa nk besar nih. huhuhuhu

sakit woo pinggang aku.
main plak 2 hari berturut.....hari rabu lawan dengan 3rd year...
khamis lawan ngan 1st year...
 sakit nye berganda2...
 
aku: awak, badan saya sakit r main tarik tali...
bdk itam: memang la sakit....kamu xstretching..
aku: nak stretching apa nye, pergi padang yang sekangkang kera tu pon naik moto. kekeke
bdk itam: patut la kamu muncit....
aku: MENCIK!!!!! *NANGIS*


sekian melaporkan, majulah sukan untuk malaysia USM,

nak duit lebih?? jom join ramai2!!! klik untuk detail lebih lanjut~~~

1 comment:

Anonymous said...

As salam.
Sis nak tag ga ni.
Letak cempaka kuning sebagai referral ye.tq

http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/02/jemari-asmara-2nd-giveaway.html