tik tok tik tok

clock show almost 4.3o am but i'm still awake in front of the laptop screen........auwwwww terskiping minah mat salih plak di sini. menyampah kah?? owh aku pedulik hape korang nyampah? hak3 eh tu memang bahasa harian aku la. ye...sungguh pon aku tipu! hehehe
taip progress report FYP a.k.a projek akhir tahun punya pasal, buat daku terskiping mat indon salih plak di sini...rasa macam nak pecah paler nih memikirkan ayat yang seswai yang harus aku guna pakai dalam report tuh. kalo dalam bahasa melayu senang sket nak merapu...haishhhh
report tuh kena hantar isnin nih, baru la aku kelam kelibut nak mnyiapkannye. huh, PADANLANGANMUKEMUNG atie...huk5 mule la serba tak kena dbuatnye...

tapi kul 9 tadi sempat gak nonton muvi. tajuk MRS.MIRACLE.....best......sikitttt je lagi air mata aku nak mengalir. sedih woooo.....atie, ce cite...ce cite.....hahahaha dialog hantu mak limah pulang ke rumah. korang dah tengok?? pi la tengok. cite tuh not bad la jugak....banyak unsur2 yang bagus untuk di aplikasikan dalam kehidupan bermasyarakat....wahhh ayat aku ada rupa macam sasterawan negara kita x??.....citttt bahasa melayu universiti B, ade hati nak jadi macam A.SAMAD SAID.....PANGGGGGG tampar diri sendiri biar sedar sikit...huhuhu

aku banyak nak share kat blog nih tapi malas gila laaa nak menaip....cite BEIJING, cite amik2 gambar, cite HADIAH YANG PATUT KORANG SEDIAKAN SEMPENA BIRTHDAY AKU YANG HAMPIR MENJELMA.....eh, salah caps lock plak. uhuk4


haish.....PTPTN xmasuk lagi. baju dah xde nak pakai g kelas nih ink printer dah habis tuh. lambat plak masuk nye sem nih. bayar nak suruh cepat...tanye bendahari, bendahari kate PTPTN xbank in lagi. tanya PTPTN, diorang kate dah....mane satu nih????? jangan sampai aku berubah jadi HULK sudah la......abes bumi nih aku terbalikkan....marah r nih..marah r nih.

ok la....i think i should stop now because my eyes cannot open already. good nite...sweet dream~~~~
MMUAHHHH

No comments: