RAPUNZEL sangat best!!!

semalam hanger out ngan budak bilik sebelah a.k.a kawan rumate ku...pi QUEENSBAY lagi dan lagi....kami tengok movie tajuk RAPUNZEL tu la....1000D 3D punya....perghhhh best gila cerita tuh. rasa cam bunga tuh berterbangan jatuh betul2 depan aku. geram je rasa nak ambil bunga3 tuh. haishhh sabar atie...jangan nampak sangat kejakunan mu itu...oi3 aku dah pernah tengok la 3D punya cerita kat genting. genting ooo genting!!

kalau ada bapak2 ibu2 semua yang ada di sini,
ada yang bilang, dangdut tak goyang...
eh ape hal tibe2 keluar lirik lagu inul plak aku nih?? hehehe sorry2. otak tengah tak berape nak center...banyak sangat benda yang membuatkan diri ku susah hati...haih~~~ LUPA KAN ATIE!!! fikir yang best2 je please..............................................................

ok sambung balik...sebenarnya nak cakap, kalau ada kaum2 ibu or bapa yang tengah pening kepala lutut fikir nak bawa anak2 p mana cuti sekolah nih, boleh la bawa anak2 semua menonton cerita nih. kalau boleh dapat yang 3D lagi best....ala...rm17 hingit je. oiii atie, anak aku 10 orang. tak ke botak kepala nak tngok 3D punye?? rm170 kot????? ok2. beli lah CD pirates punya pon...tengok ngan anak2 smabil pakai spek mata hitam..k?? wahhhhh dah tipss parenting dah blog aku nih. ehehehe serius aku rekemen korang tengok cerita nih... best!!!



kalau xbest, padan muka korang la. ahahhaha sinopsis cerita??? hmmmm sorry banyak2 sangat. tak kot...aku xreti la nak bercerita2 nih. suruh aku bergambar, aku reti la. muahahhaha

dah tu je nak bagitau. eh sebelum tuh, nak bagitahu, aku balik terengganu jumaat nih. yahuuuuuuuuuu~~~~~


yang nak rambut panjang macam RAPUNZEL itu,

No comments: