cuti sekolah

assalamualaikum n hai *lambai2 tangan* feeling2 miss world sket.
hehehe sape2 rindu saya jangan angkat kaki tangan....
uishh ramai rupanya rindu aku. tskkkk terharu.
perasan nak mampu* kan? sobs bagi la aku can skali2.  T____T

cuti sem sebulan lebih nih, xkemana sangat pon.
holiday ke luar negara KL n MELAKA jer...
tu pun ikot mak cik aku a.k.a jadi bibik...
bibik pon bibik la asal nama BERJALANG! huhuu

selebihnya tido, ternak lemak...
ehhhh ingat aku nih pemalas sangat ke hari2 tido??
ada jugak aku wat kerja berfaedah taw,
  1. balot babiesss (apakah????)
  2. jaga tok (nenek) kat hospital (1st timee uollss i tido dalam ward)
  3. lipat kain hehehehe
hehh, xcaya la tuh aku rajin...tunggu next entries i cite k. nk tido (tido lg???). hehehe


xtahu ape aku merapu ni,

 klik untuk detail lebih lanjut~~~
 

No comments: