belajar-konvo-belajar

hehehhe dah lame x mencarot menceceh di sini...
pe habaq semua?? (ade orang baca kah?) 
rindu aku x? hihihi

last post pasal tajuk FINAL YEAR PROJEK...
maknanye dah habes blajar la kan?? 
da kawen la patutmye kan??
owhhh nehi2.
dalam malas2 nak buat assignment, malas pergi kelas, last2 aku further lagi study. hukhuk 
siap amik mode master coursework lagi u..fulltime!
means masuk kelas balik, wat kerja sekolah, sit exam. huuu
xper lah..........setahun setengah je kali nih.
ya ALLAH beri lah kekuatan kepada hambamu ini. AMINN

dulu student USM. 
la nih student UTHM plak...
aku buat MASTER IN TECHNICAL n VOCATIONAL EDUCATION.

dah tu je.


 yg xpernah rajin,


klik untuk detail lebih lanjut~~~

4 comments:

...❀ farah ❀... said...

wahhhh...sambung blajar lagi. bgus2~~~

amek education? terus jadi lecturer la pasni^^

setahun stgh je???? jelesssssnyeeeee!!!!!

atie said...

dib, eden amik master cikai je. xmampu aih nk wat research. huhu
master aku ni utk kgunaan 10 thn akan dtg. hihihi nk rs title engineer lu. kihkih :p

balik kluang, jgn malu2 dtg kat aku taw!

...❀ farah ❀... said...

kegunaan 10 tahun akan dtg???? cissss~~~ sabo je laa!

okay2. klu aku blik kluang aku roger ko. no phone xtukar kan?

atie said...

ye la. smpai bile nk kje kilang kn?? huhuhu
no maxis still pkai ag. nnty aku send no cel kt fb hg..