kisah ari ni dan semalam....

aku ngah ponteng kls COMMUNICATION nih... ye, aku mmg seorg mnusia yg RAJIN MALAS. korg xyah nk ckp...aku thu. tp update blog rajin plak ek??? hehehehe tu la...sape suh skul EE ssun jdual cmgni? ade ptt,ari jumaat pg xde kls..tbe2 ade kls kul 3 ptg...di ulangi, 3 PETANG hokey??? wktu tu wktu istirehat aku. ececeh.....pdhal aku nih 24hours rehat...kui3 ari kamis pon same gak....kls pg nehi, kls ptg start 3 ptg. bijok bebenor jadual sem nih...so kls ptg semalam pon aku pegi xpegi. :p
lgpun, bile aku ckp skali yg aku mls g kls, baik korg jgn pkse2. kalo aku g jgak,ni lah hasilnye.....lecturer kt dpn,aku kt blkg ngan bku rujukan sudoku nih...hehehehe


hjung mggu nih nmpk gaye duk blik je la aku....da bankrupt pnat + muak bosan ngan PENANG nih sbnrnye...ehem3 ye ke? huhuhu tp kalo ade sape2 rs nk blnje aku,jgn segan silu tau ajk...ckp je nk pi mne,pkul bpe...jnji korg blnje. ade yg sggup??

nih aku nk show off hasil pembaziran pembelian aku sem nih....tadaaaaaaaaaaaaa
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
lokasi pembelian: JUSCO QUEENSBAY
tarikh: 8/7/09
baju nih ekceli belang2...tp lam gmbr xnmpk lak belang2 nye....

baju nih da rosak...da xjd kaler putih. jd kaler cream sbb aku mesin skali ngan suar baru kt bwh ni....men blasah jek.
pastu da rendam ngan VARNISH stahun semalaman pon xtanggal lg.
uwaaaaaaa sodey eden..

suar BOOTCUT sy....cam bese..haruslah jenama LADY LIKE.
harge sebenar rm 109. pas less dpt rm 30++.
camne x sawan aku??

lokasi pembelian : kedai AH SENG (tepi KFC PARIT BUNTAR)
sliper ni bwk pi kls...xla nmpk sgt cam sliper jamban. sopan la sket nmpk..kui3

lokasi pembelian : JUSCO PERDA
nih sliper idaman dr sem lps ag...
aku nk wane itam tp da xde...blasah jek wne green nih.

lokasi pembelian : PARKSON SUNWAY LAGOON
tarikh : 18/07/09
jumlah peserta : bdue bsame JIJAH a.k.a tkg hasut aku dlm bab2 perabis duit
wahhhhhhh...akhirnye dpt jgak aku blouse nih.
dr sem lps aku mngidam2 knnye..mhl wooo
ptung pkai bju idaman kolbu...

kalo matching ngan tdung nih ok x??
tdung bru gak tuh..hehehe
beli skali ngan blouse

beg hp n duit baru..yg lamenye da xmuat nk ltak hp.
duit dokumen penting manyak sgt...
yg mls pi kls,

No comments: