rahsia bln kelahiran ku....

ni brdasarkan pengalaman & kajian Y.Bhg Dato’Dr.Haji Mohd.Fadzillah Bin Haji Kamsah

JANUARI or BULAN 1
~Bercita-cita tinggi dan orangnya serius. --> urmm..btol kot. mse aku jd PPMS(fesi mggu orientasi) ari tu, dorg ckp k.atie xpnah nk snyum...serius mnjang. hmmm rs mcm da snyum...xckup lbar ke??
~Suka mendidik dan dididik.
~Sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik.
~Rajin dan setiap yg dibuat nampak keuntungan.
~Suka smart, kemas dan teratur.
~Bersifat sensitif , berfikiran mendalam.
~Pandai mengambil hati org lain.
~Pendiam kecuali telah dirangsang.
~Agak pemalu daya tumpuan yang sangat tinggi.
~Mudah mendisiplinkan diri sendiri. --> yg ni aku rs 95% xkene ngan diri aku kot...huhuhu
~Badannya sihat tetapi mudah diserang selsema. --> yg ni plak confirm sconfirm2nye btol. sian aku..sob3
~Bersikap romantik tetapi tidak pandai mempamirkannya.
~Cukup sayang pd kanak-kanak. --> dats rite. rndunye kt cousin aku ainna,nadzmin n afi...
~Suka duduk rumah. --> x..x..n x..aku ske jln2. tp...kalo xde 'duit',duk umah je la..
~Setia pada segala-galanya.
~Perlu belajar kemahiran sosial.
~cemburu yg sangat tinggi.

No comments: